skolan tar på krafterna ;)
ja, fy tuusan.. nu när man inte är van.. håller på att vrida tillbaka dygnet, innan har jag ju gått upp 9-12.00 hela sommarlovet även på praktiken gick vi upp tidigast 9.00, och i säng 00-02.. och nu ska man upp 04.30, och försöker gå i säng 21.00 men somnar oftast inte förrens vid 23-tiden :S Ja, och i skolan, man är ju helt slut efter en dag, med huvudvärk, ryggont och nackont.. När jag kommer hem efter skolan är jag helt slut, känns som om jag inte sovit på ett år.. jag orkade inte ens rida Schess varken igår eller idag :S
kände bara att jag var tvugnen att klaga lite xD

Jag skulle kunna gnälla ett helt år över min skola!
De tror vi är robotar. När vi klagar över att arbetsbördan är för stor säger de bara att "nu är ni univeritetsstuderande och därmed ska klara av detta".
Tack för er förståelse liksom!
Den har inte rikgit hunnit sparka igång med alla arbeten ännu så därför passar jag på att sitta här och slöa.
Ja o jobbet!!!! fy så trött man redan är o inte äns halva terminen har gått..längtar redan till jullov…

tror jag håller på att bli sjuk, brukar känna mig seeg, och ha ont i kroppen då ett par dagar innan.. dessutom var musik läraren sjuk idag, men han var där ändå.. kan ju ha blivit smittad..
nääe, fy, nu ska jag krypa ner i sängen, blir hemma från skolan imorgon.. har ändå bara 1 timmes mentorstid xD inte lönt att åka dit..