För lång?
Nu har jag vågat mig in hit för första gången *s* Och då tänkte jag passa på att fråga er häst-smarta människor en fråga. Tycker ni jag är för stor för Banjo? Hat fått höra det, och jag har börjat grubbla :/ Och ni får gärna slänga in komentarer om hur ni tycker jag rider.
På andra sidan finns det några barbacka-bilder
Lite bilder från en hoppträning
och från hans hemsida finns en länk till en film där jag rider, gå in på info :)
/ Linda
jag tycker inte du ser farligt lång ut…

Tycker inte heller du ser sååå farligt lång ut,men lite;)
Håller med ovanstående.
Tycker absolut inte du ser FÖR lång ut, men lång är du ju. Sedan ser du inte ut att väga för mycket heller så jag tror absolut inte det är något problem. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

gud vilken fin häst…jättefin hemsida och kort!!!!
inte duktig just på svara på din fråga…tycker att överlivet gör att du ser lite lång ut på honom, men jag är ingen expert här….

jag tkr inte du är för lång men du får nog inte bli så mkt längre än vad du är. fin häst!

tycker inte att du ser för lång ut… söt ponny!
Till alla: Okej, då vet jag. Kan lugna ner mig själv lite nu. ;)
#4. Nej precis, det känns som att så länge jag kan sitta balanserat och inte blir för tung för honom så borde det funka. Speciellt eftersom jag oftast rider han en dag i veckan.
#5 Tack så mycket! Ja han är underbar.
#6. Jag har inte vuxit på över ett år, så länge jag inte börjar växa nu borde jag klara mig?

Jag tycker inte heller at du ser förlång ut men på denna bilden kan man luras lite eftersom sadeln ligger alldeles förlångt fram! hästens hals blir så kort + att du kommer mycket högre upp

jag tkr verkligen inte att du ser lång ut! :)
#9. Jo jag är medveten om att sadeln ligger lång fram där, tyärr inget att göra åt då jag inte märkte det när jag ledde ut hästen och satt upp (inte jag som sadlade)
#10. Okej =)

#11 jämför med mig, bilden är tagen förra söndan..

Tillägger att det är stooora sadelgjordsskyddet på, döljer längden lite på benen (A)

Oj, tycker inte alls du ser speciellt lång ut. Hur lång är du? Du kan inte vara speciellt lång (:
ser bra ut
#13. Ja, jag är kanske inte så lång om man gämför med dig. Men söt ponny! :D
#15. Jag är 163 cm och Banjo 138 :)

Du ser INTE för lång ut, Långtifrån
vilken fin häst du har!
jag tycker inte du ser för lång ut, men blir du längre så kan du se för lång ut på hästen. Men huvudsaken det känns bra och balanserat för hästen och för dig 
#18. Olek :)
#19. Dock inte min häst :/ Men jag vill köpa honom om han kommer säljas någon gång :)
du e på gränsen, men än sålänge går d nog bra!! :D
#20 hur gamal är du då? tänkte om du kanske slutat vuxit?
DÅ är det ju ingen fara.
#22. Jag har inte vuxit på över 1 år :) jag är 16

#17 tack :)
Tycker inte att du ser stor ut