box ledig
stallplats till ponny finns i Tärnsjö i litet stall.
Billigt!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
*putt*

*puttar* :)
vart är tärnsjö? Nära Gävle by any chance? *hoppas*
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

ja, var är tärnsjö? :P de boxarna hade min ponny hoppat över.;)

Tärnsjö ligger 6 mil från Uppsala, 4 mil från Sala och ca 7 mil söder om Gävle. Boxarna går att anpassa för större ponny, själv har jag shettisar och en stor häst som är inak. Men har nu bara plats för ponnyer. Välkomna
www.gullsmyrastuteri.se
För litet för min gubbe.

jättefina stora hagar oxå
www.gullsmyrastuteri.se

Finns boxplats för en häst ledig gärna valack boxen är på 9 kvm så ingen Stor, storhäst.
Bilden är på shettisboxarna.
www.gullsmyrastuteri.se
För långt för mig och min gubbe. Letar ju stall igen.

#10 vart bor du då??
#11 Uppsala

#12 a, okej,,, visste annars ett jättetrevligt stall söder om sthlm, där jkag stod med <plutten sista veckan.. kan tyvärr inte ha kvar den platsen då dom ej tar emot ston…

#13# Vad är det för konstigt stall som inte tar emot ston?? Hingstar tar jag inte emot men ston!

#14 jag hadde inte heller tagit emot ston så länge Ametist var hingst, det kanske redan fins hingst i stallet.

Ja, du har rätt det kanske bara är ett stall som tar emot mycket hingstar och valacker. Tänkte inte på det. Har dom många hingstar så klart dom inte tar emot ston. Det är bara felvänt i mina ögon. Själv tar jag emot ston och valacker men inga hingstar.

Ja, du har rätt det kanske bara är ett stall som tar emot mycket hingstar och valacker. Tänkte inte på det. Har dom många hingstar så klart dom inte tar emot ston. Det är bara felvänt i mina ögon. Själv tar jag emot ston och valacker men inga hingstar.
Har aldrig hört att inte stall tar emot ston. Bara hingstar.
Eum :S jag vet ett stall där dom har både ston o hingstar :P och givetvis så går dom i olika hagar

#19# Ja, det hoppas jag verkligen att dom får gå i skilda hagar. Annars blev det ju en massa oönskade föl. :)