OT:Jag har piercat mig!
Haha,idag så piercade jag och en kompis oss i navlen!Jag har funderat på det ett tag nu så…Jg började iaf.Först när hon tog med tången så trodde jag att det var över så jag bara
-Guud vad skönt att det är över! Hon bara
-Nej men nu kommer nålen.
Det gjorde så j*vla ont!!! Min kusin sa att det inte alls gjorde ont,men jag tyckte att det gjorde as ont.Men nu är det över! Så gött:)
//Annie

härligt ! ;D jag vill med, men vet inte om jag vill o vågar *fegis* ^^ hahah
Gött. Själv tyckte jag inte det gjorde det minsta ont.. Eller jo det gjorde det väl egentligen kanske, men man hann ju inte reagera innan det var över :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tungan gjorde ganska ont. Ganska oskön ställning också att sitta där med tungan i vädret… och dregla….
Är du inte bara 13 år??

#4: Japp, hon är 13 år. Iallafall om man ska tro på vad som står på hennes press.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Men neeej, Annie, jäkla unge!
;)
Om jag var din mamma skulle jag bli tokig!
Vet du hur svårt det är att få en piercing i naveln att läka??

#7 inte speciellt. beror helt på hur du tar hand om den. om du har lagom stav/ring…
precis som lisette skiver, bara man tar bra hand om den o gör rent o så så är det oftast inga problem alls o få den o läka..

#6 Haha…
#7 japp,jag är tretton år! Vadå då?
Min mamma tyckte att det var okej:)
Det tar 2 år för naveln att läka helt efter en piercing!
Tokig mamma!

#10 Då undrar jag vad för någon som piercar en 13 åring då alla (som jag känner till) tatuerare/piercare har 18 år som åldersgräns!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#11 var har då fått det ifrån?
#12 med godkännande så är det ok. o det är ingen lag på 18.. bara en rekommendation.

#13 Jo det är ju sant :o/
PonnyAnnie - Var din mamma med dig när du piercade dig?

men vad spelar det för roll! det är väl inte vårt jobb att sitta här och dömma om hon är tillräckligt gammal eller inte…
jag vill ha en navelpiercing! men jag vågar inte XD vågar inte ens ta hål i öronen… men efter terapin så kanske jag vågar XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#14 Nej,hon jobbade.Men min kompis mamma var med.
Men.. hon har piercat sig nu. Antar att hennes kompis mamma aldrig skulle följa med som målsman om Annies mamma inte tillåtit det! Helt upp till var & en när man vill och får….
Kul annie, starkt att du vågade!
/Elin

#17 Precis! Tack så mkt:)

Jag dömmer ingen…jag frågade en enkel fråga om hennes mamma var med (eller underförståt om mamman hade skrivit ett intyg) annars så är det i mina ögonen en tvivelaktig piercare.
Skit samma… ;o)

#19 Piercaren har pratat med min mamma!

#20 OK…sköt om den nu så det inte blir inflamerat och inflamationen går in i bukväggen.