Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 619 ggr
elin
0

Jag som e trög kanske?

Men funkar inte dagböckerna längre? :O

/Elin

pippa__
0

jo nu gör dom för mej iaf..=)

__iE
0

va tvungen o testa, o för mig blir det bara Server Error ..

lisette
0

tror de håller på att förbättre dem lite.

charlie
0

#2 Skulle du kunna kopiera in hela felet till denna tråden så ska jag se ifall jag kan göra något.

---

Snuttan2
0

Hur kopierar man in "hela felet"?

Jag får ofta upp felande sidor och det är ju lååååångt text, ska allt värkligen in om ni frågar en sådan fråga eller någon särskild del som säger vad det är för något?

lisette
0

de vill ha allt snuttan… =)

charlie
0

#5 Det innehåller information som säger "vilken väg" man har tagit innan felet inträffade. Det som är viktigas det är det som står under "Stack Trace:" samt vad felet är dvs. "Exception Details:".

---

__iE
0

Server Error in '/' Application.

=========================================

SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlTypes.SqlTypeException: SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlTypeException: SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM.] System.Data.SqlTypes.SqlDateTime.FromTimeSpan(TimeSpan value) +387 System.Data.SqlTypes.SqlDateTime.FromDateTime(DateTime value) +179 System.Data.SqlClient.MetaType.FromDateTime(DateTime dateTime, Byte cb) +90 System.Data.SqlClient.TdsParser.WriteValue(Object value, MetaType type, Int32 actualLength, Int32 encodingByteSize, Int32 offset, TdsParserStateObject stateObj) +531 System.Data.SqlClient.TdsParser.TdsExecuteRPC(_SqlRPC[] rpcArray, Int32 timeout, Boolean inSchema, SqlNotificationRequest notificationRequest, TdsParserStateObject stateObj) +5003 System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +1412 System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +422 System.Data.SqlClient.SqlCommand.InternalExecuteNonQuery(DbAsyncResult result, String methodName, Boolean sendToPipe) +560 System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteNonQuery() +203 NHibernate.Impl.NonBatchingBatcher.AddToBatch(IExpectation expectation) +65 NHibernate.Persister.Entity.AbstractEntityPersister.Insert(Object id, Object[] fields, Boolean[] notNull, Int32 j, SqlCommandInfo sql, Object obj, ISessionImplementor session) +1039 [ADOException: could not insert: [Se.iFokus.Community.Board.BlogGroup#60766d59-b986-4fb2-afcd-42f2805cebe5][SQL: INSERT INTO ifokus_Groups (Name, Description, Private, Admin, IsRemoved, BinaryID, CreateDate, SiteId, Type, GroupId) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, 4, ?)]] NHibernate.Persister.Entity.AbstractEntityPersister.Insert(Object id, Object[] fields, Boolean[] notNull, Int32 j, SqlCommandInfo sql, Object obj, ISessionImplementor session) +1371 NHibernate.Persister.Entity.AbstractEntityPersister.Insert(Object id, Object[] fields, Object obj, ISessionImplementor session) +360 NHibernate.Impl.ScheduledInsertion.Execute() +67 NHibernate.Impl.SessionImpl.Execute(IExecutable executable) +220 NHibernate.Impl.SessionImpl.ExecuteAll(IList list) +119 NHibernate.Impl.SessionImpl.Execute() +375 NHibernate.Impl.SessionImpl.Flush() +53 Se.iFokus.Community.Util.DataSlot.CloseSlot() +184 Se.iFokus.Community.Util.SessionContext.HttpDisposeSession() +67 System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +176 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +177

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832

__iE
0

så har jag fått gjort innan kmr jag ihåg ^^

charlie
0

Danke!

---

__iE
0

Bitte ;)

charlie
0