Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 469 ggr
MiaMaria
0

OT: Bilder igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu när jag sitter hemma o e sjuk så passar jag på o visa lite bilder, ovanligt va ;-)

Bild 1 - Vi va o käkade på Arctura inne istan häromdagen, passade på när pappa va hemma. Arctura är en jätte termos dom förvarar varmvatten i och längst upp har dom en restaurang, 55 meter upp i luften med riktigt bra utsikt över vår kära stad

MiaMaria
0

Utsikt

MiaMaria
0

Mer utsikt

MiaMaria
0

Mera

MiaMaria
0

Eftersom jag har höjdskräck höll jag ut kameran o tog kort men blundade själv Oskyldig

MiaMaria
0

Här kunde man få gå runt hela grejjen, men de va inget som tilltalade mig =)

MiaMaria
0

Va sen o kollade när dom släpte på vatten i dammen en bit nedanför oss, tror de va 900 kubikmeter  vatten i sekunden som strömmade ut, otroligt häftigt!

MiaMaria
0

Jag o Zickan hade hunddejt idag, inte så lätt o fånga dom på kort, Sanna (golden) är mammas huns som jag är hundvakt till, Lasse (huskey) är Zickans lilla 15 veckors valp o så gammelman Zigge (collie) är Zickans föräldrars hund.

MiaMaria
0

Sanna va inte allt för glad i Lasse, han är ju sååå på, hon blev nog lite less på honom i förrgår när vi va på promenad med dom så idag sa hon i från ordentligt…

MiaMaria
0

Gammelman Zigge

MiaMaria
0

Va sen o fotade lite där jag har min tomt för ev framtida bygge

MiaMaria
0

Utsikten är underbar

MiaMaria
0

Sanna får va modell

MiaMaria
0

Full fart

MiaMaria
0

När hon kommer hem ska hon alltid bära kopplet =)

MiaMaria
0

De va sista bilden de, men måste bara länka till hur Arctura ser ut på kvällen, sååå vackert, har tyvärr inga egna kort på de…

Länk 1
Länk 2
Länk 3

mazze
0

Fy bubblan vad högt, tyckte det var högt att ta sig upp i domartornet på travbanan.

fina kort annars =)

MiaMaria
0

Jo de va alldeles för högt för min smak, men mkt god mat så jag fick tänka på de ist för höjden =)

Snuttan2
0

Jag är inte så intresserad utav byggnaden nu, blev rätt uttråkad Generad

Men vovvarna å din tomt var fint! Äger du den tomten sådär bara lite i väntan eller planerar du att köpa den?

MiaMaria
0

Den tomten hör till våra marker, men den är min den dagen jag vill ha den och har behov för den. De är ju pappas går men lillebror ska köpa den nu till årsskiftet och då får ju jag pengar oxå och då ingåg tomten i de, bara att stycka av den dagen de ev blir dax för bygge

Snuttan2
0

Oj, hur mkt mark är det ni äger?

Har du några fantasier om vad du vill bygga? ;)

MiaMaria
0

Ohh ja mkt fantasier är de! ;-) Gården är på 92 hektar så den är inte så stor men tillräcklig