Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 793 ggr
sunglasses
0

Filmning

Jag har tränat idag och bad min pappa filma mig lite för det va ett tag sen. Man lär sig väldigt mycket av att få sitta och kritisera sig själv efter, och ibland får man även en trevlig överaskning;)
Fler som brukar filma? Om inte så är det ett tips jag kan ge!

Anna
0

Ja när jag hade en kompaktkamera filmades det ofta. Nu har jag enbart en systemkamera kvar och den går det inte att filma med ;)

Får man inte se filmen då? :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Thorsson
0

Ja, vill med se filme.
Jag har ingen som kan hantera en kamera. så nej..

sunglasses
0

Hahaha, får tänka över det lite, har tillräckligt svårt för att se mig själv…visa för andra är ju ännu värre! Min sits ser inte alltför bra ut t ex ;)
Men vi får se, orkar i vilket fall inte lägga in den nu, sen blir det kanske lite mer filmat imorn, rider 4 pass i helgen. Tränaren kommer en helg i månaden, och nu har det vart tävlingsuppehåll över sommaren, så det är första gången på länge som jag rider för tränare oxå. Lägger alltid till med lite olater över sommaruppehållet=/ Har ju tyvärr inte hittat nån annan tränare jag gillar…

Katter3
0

Jag har filmat en kompis lite grand när hon red, och hon fick se saker som hon inte sett innan. Så det är bra och be någon filma när man rider.

När jag hittat medryttarhäst ska jag be mamma filma mig, så får jag se vad jag ska fixa till. :-)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se