Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1907 ggr
gejsa
0

Affär i Katrineholm med begagnade sadlar?!

Vad heter den och finns det någon länk så man kan se vad dom har för sadlar osv? Hjälp mig!

mazze
0

Ingen aning, är det en bra affär?

mazze
0

Hittade en på hitta.se www.horseman.se kan det vara den?

gejsa
0

Hittade den också. Men det verkar inte finnas några beg där. Ska kanske ringa innan jag åker till Strömsholm nu då iaf.

Fick tips av MiaMaria att det fanns en affär där för någon vecka sedan.

davidia
0

det stog på horseman att han säljer både nytt och begagnat gejsa.

gejsa
0

Äsch, ingen svarar.

MiaMaria
0

Tänker så de knakar för o komma på namnet på dom, vet att dom är (eller iaf har varit) återförsäljare för Morris and Nolan, eller om de till o med va dom som har haft ansvaret för allt intagande av M&N i Sverige

gejsa
0

Hittade ingen speciell sadel på Strömsholm. Ingen som vet vad den heter i Katrineholm.

Molla
0

Jag bor i Katrineholm. Vet en hästaffär som säljer begagnade sadlar. Ska jag åka förbi och kolla vad den heter?

gejsa
0

Tack vad snäll du är. Har dom många begagnade sadlar?

jen
0

jag bor ju också i K-holm, men jag har ingen aning vilken affär det kan vara. jag kan försöka ta reda på det

gejsa
0

VA??!!! Jag trodde verkligen att du visste det när du kom hit jen. Jag har bara väntat på att du skulle komma hit i dag. *snyft*

jen
0

#11 sorry ;)

den enda affär jag vet som hade beg. sadlar var Horseman, men de har flyttat och jag har inte varit där på länge.

MiaMaria
0

Den affären jag menar va sist jag va i katrineholm på en gata ut från torget, samma gata som Gallerix låg på då tror jag. Fanns då även en vid torget men dom hade inte så mkt hästsaker.

gejsa
0

Den kanske inte finns kvar eftersom inte ens jen vet vilken du menar Mia!

Vet du någon annan runtomkring oss då jen? Mer än Strömsholm alltså.

jen
0

#13 den vid gallerix var Horseman. och den på torget var Djurmagasinet som har flyttat till lövåsens centrum ( vid ÖB)

den djuraffär som finns kvar vid torget i samma lokal som Djurmagazinet hade förut har numera Gnageriet nu, som dock ej har så mycket hästsaker.

men Horseman som jag tror bytte ägare finns på andra sidan stan vid Lidl mor Vingåker.

jag kan kolla där nån dag vad de har…

jen
0

#14 nej, jag vet inte var det finns begagnade sadlar nu….

jen
0

här är han som ägde Horseman förut.

han säljer tydligen beg. sadlar nu med.

http://www.horseman.se/

kolla under "hur går det till"

gejsa
0

Ok! Jag får ringa och fråga honom först då. Vill ju se vad för begagnat han har och vilka prisklasser dom ligger i.

jen
0

ja, han är ju duktig sägs det ju….

Molla
0

Hej alla! Har hört mig för lite och det är som jen skriver att dom sålde begagnat på horseman förut, och de har ju bytt ägare nu.

Horseman, med de nya ägarna, har flyttat en bit utanför stan och har inte alls mycket sadlar. Såg bara en framme när jag var där.

Har också hört att han "orginal horseman"- ägaren ska vara duktig med sadlar!

gejsa
0

Ok då är det bara han då kanske som har begagnade sadlar i K:holm.

Tack för att du snokade åt mig. :)