om det är fint väder :)

Japp, året runt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

nej det är dom inte. Vi tar in dom på nätterna

Nej, vi har dom inte ute dygnet runt alls.
Astra går fortfarande ute dygnet runt. Väntar på en spånleverans som ska komma denna vecka. Om den gör det ska hon få komma in.

Kastello går fortfarande ute. Kommer han nog att göra ett tag till..

japp dom kommer in på natten i september någon gång. Om det är dåligt väder så komemr dom in lite tidigare.
Japp, dom är ute, om vädret håller så kommer dom in i september någon gång.

Lady o LEnnox går ute än, men dom andra har sovit inne hela sommaren
Ute dygnet runt året runt. Ibland att de får komma in om det är riktigt kasst väder, för fölets skull.
kommer nog gå ut tills vädret inte till låter det mer…

Mina går ute dygnet runt och året runt

mina har vart inne nu i ca 2 veckor,har uteboxar.. tycker det är såååå bra!!
Japp, pållen går ute fortfarande 

japp de är ute fortfarande. hoppas de kan vara ute september ut.

mina har bara varit ute några veckor under sommaren, är så extremt mycket mygg här så dom blir helt uppsvullna och såriga. har varit inne de 2 senaste månaderna iaf.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Ja, de går ute än.
Olika beroende på vilket stall.. ^^ Varmbloden är inne under natten, raggsockorna är ute dygnet runt.. :)

Ja och vi bor i Göteborg
Japp, bor i Göteborgskrokarna :)

Japp.

Min är installad igen för att få lite träning (se om mer än en person kan hantera henne å lite lastträning), kommer vara installad å stå inne på dagarna, gå ute på nätterna när jag hämtar henne nu, kommer göra så fram tills det att det är svalare på dagarna, då är de vanligt installade å går bara ute på dagarna.

Reddie är ute dygnet runt och planerar att ha honom det hela september ut- får se om vädergudarna tycker det med

sommar´n ute dygnet runt vinter e dom inne på nätterna

Nej det är bara islänningar i stallet där jag har min häst, så dom kommer in på kvällen innan knotten kommer allt för mycket.

Varmblodet har stått inne på nätterna nu i en vecka (då han har blivit så J*VLA smal, så han står inne å äter :) å shettisen går ute fortfarande :)
Nej de är inne på nätterna nu. Går ute dygnet runt på sommarbetet dock.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Wilma är inne på nätterna nu från och med igår..
Varit inne om nätterna sedan 3 augusti.

japp, vet inte hur länge till men stallet tvättades i veckan så det behöver torka lite innan de får börja skita ner det igen. men jga tror att de ev kommer stå inne med början måndag kväll. stallägaren vill att de ska återinvänja rutinerna innan jourerna så hon brukar börja med utegång och insläpp på måndagar för att ha så långt tid på sig som möjligt.