Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 729 ggr
lisette
0

dagens ros

dagens ros vill jag ge till pippa__ för att hon har hjälpt mig med att sätta staket idag… =)

AusaBausa
0

skönt m vänner som ställer upp o hjälper till! ,-D

kan man anställa er när det blir dags för min hage??? Lön får kanske dock bli lidda mad!

lisette
0

mig får du ivarjefall =)

AusaBausa
0

Åhhh vad bra..får flirta lite m pippa_  också så kanske hon me´ kommer…ju fler  desto bättre..

davidia
0

det skulle jag med behöva hjälp med….

davidia
0

det skulle jag med behöva hjälp med….

pippa__
0

Haha visst jag ställer upp på hagbygge!!

Tack för rosen Lisette!! Generad Vi kanske ska starta eget som hagebyggare/lieförare+ skogshuggare!! Hihiihihi!!

Loa-bg
0

AusaBausa, har ni fått marken?

bebbe
0

Gårdagens ros går till Lisette för att hon hjälpte mig med att sortera upp och märka alla träns o tyglar som ska säljas på Lördag.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Inga sadlar i år bebbe?

shirley
0

sofie e alltid me på allt!

pippa__
0

#10 va bra!! haha

lisette
0

vi kanske får åka land o rike runt för att bygga hagar? ;)

tack bebbe…

bebbe
0

#9 jodå det blir en del, men inte dom mängderna som vi hade 06

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

pippa__
0

Lisette, vi kan bli miljonärer på detta me hagbygge jue!! hihi Rakt och snyggt blir det och stolparna slås ner så man knappt får upp dom igen…kan inte bli bättre ju!! hihi

AusaBausa
0

#7 ja vi har fått den!!! Så kanon!

AusaBausa
0

jag vet en som blir överlycklig om ni kommer(förutom jag då..) o hjälper mig slå ner stolparna till hagen..min man!!! han är ngt trött på alla hagar som ska stolpas!

pippa__
0

Hihi mmm det kan nog fixas..=) Lisette och jag ska bara räkna ut milersättningen Flört

lisette
0

*garv* ska VI räkna ut milersättningen? *garv*

åsa, när ska ni börja bygga där hemma?

pippa__
0

Ja vi får väl räkna ut den så vi inte blir blåsta ;) hihihi

PimTheGreat
0

#10 klart jag vill vara med…:))…lär mig så mkt varje gång och du hjälper mig så otroligt mkt så klart jag finns när du behöver mig också……..Flört

Pippa har också hjälpt mig mkt nu med försäljningen av hästsaker genom att fotograferat och satt ut annonser……..men inte får man ger henne något tillbaka för det….Fundersam TUSEN TACK Pippa för din hjälp!

pippa__
0

#20 Hihi Nee kan faktiskt hjälpa till utan att få nått…det är skillnad på hjälpa och hjälpa se´ru Flört