Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 604 ggr
gejsa
0

Försvunna inlägg!

Nu när iFokus kom tillbaka igen så har det försvunnit en massa inlägg i många trådar. Verkar nästan som det vi skrev i natt och i dag har försvunnit mycket av. Ville bara berätta det ifall någon undrar. :)

Sussi
0

Jag ser att det jag skrev idag om orsaken till finnens död har försvunnit. Nå, det får vara, orkar inte skriva in det pånytt.

Annette
0

Det är samma på hela iFokus. De jobbar på det, hoppas att de går att få tillbaka.

gejsa
0

#1# Jag hann läsa det och även svara dig Sussi!

Ska dom obducera henne? Då kan du ju skriva ut det riktiga svaret sedan isf?

Snuttan2
0

Vad är det föresten som gått fel som gör att det varit nere så mkt?

bubbelbubbel
0

det verkar inte som att någon vet vad det är som hänt, eller varför, men dom vet inte heller om inläggen som försvann kommer att komma tillbaka.
vi får hoppas att det inte är ett alldeles för stort problem att lösa och att det går fort, vi saknar ju vårat riktiga fungerande iFokus.

Sussi
0

#3 Jo de gjorde en patologisk undersökning på måndagen, får svaren om en månad.

Det goda(?) som kom ut av detta är att isisen får stanna kvar där hon är nu, söker medryttare ist.

Snuttan2
0

Jag har föresten varit så irriterad att jag funderat på att börja skriva på bukefalos igen istället. :P

gejsa
0

#6# Skönt att det ordnade sig för din isis iaf då. Synd att det ska behöva hända sådana saker för att folk ska ändra på sig bara. :(

gejsa
0

#7# Jag har inte ratat buke bara för att jag skriver här. Det går väl att vara på båda ställena.

Johanna
0

#9.. samma här…. brukar sitta m båda sidorna öppna… vad heter ni på Buke då?? *nyfiken*

Lyrik
0

#0 Alla mina inlägg från igår är borta!

#10 Gissa!Skrattande

Johanna
0

Lyrik eller hur? ;) det räknade jag ut för ganska länge sen… om det nu är du… *s*

emsems
0

vart är mina trådar om mirran?? helt borta?

Lyrik
0

#12 Japp. Går ej att byta.