Bilder från Elmia Häst
Här kommer ett par bilder jag tog under Elmia Häst nu i helgen. =)
Det var svinigt kallt båda dagarna, mulet på lördagen och sol på söndagen. Iallafall, pga alla iskalla vindar under de sammanlagt 9 timmarna jag stod utomhus är jag sjuk med feber nu. Duktigt, eller hur?
Nåja, lite bilder var det.
#0 - En frieser i full galopp.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jätte fina bilder :D
#7 - En sista bild för nu, en fjording hoppar.

fina bilder :) synd på #0 o #1 att ena bakbenet är nere i marken.. snygga hästar ! :P

#6 men det är ju sillen 
#9 Har bilder när de är helt i luften också men det såg lite knasigt ut så jag tyckte dessa var bättre. ;)
#10 Jasså? =)

Kanon fina bilder!!

#11, ahaa ^^ tkr #0 påmminer om en sån karusell häst som går upp o ner ^^ bara att stången som ska va i mitten är där bak (A)

mmmmmmmmmmmmmm sillen (Midåkra Gil-galad) vist är det han till och med min son såg det
en helmysig häst

Jättefina bilder!!
Jättefina bilder! Inte för att man kunde förvänta sig annat av dig, men ändå. :)
Jag håller med dig om #5, det var en skitsnygg frieser, men vad sjutton gör en sån ful gubbe på den? x)
#14 Han tog fina poäng på riks förra sommarn va? Tycker jag känner igen honom jag med :)
Anna, finfin bild på tinkern, meeer 
Här kommer lite fler som jag förminskat men som inte ska upp på hemsidan, därav ingen logga :p
**Ungersk post
**
Ebba och Maria von Essen hade dressyr clinic.

jäklar vilka fina bilder. Börjar ångra mig att jag ändå inte tog mig dit. Har ju inte såå långt bort dit direkt.
Jag säger som #24, börjar också ångra mig.. :P
Du har fotat så sjukt snygga bilder, Anna :D

Du är så duktig anna, jättefina bilder

fina bilder!

jätte fina bilder :D en fråga.. vad har du för kamera? :) jag är på jackt efter en ny så undrar bara :D
När kommer resten av bilderna på hemsidan då? ;)
#28 En Nikon D50 och till den hade jag mitt Tamron AF 70-300/4-5,6 under Elmia-helgen.
#29 Såfort jag hinner ;)
Slänger in en bild på snygga Jarno också!

#30# *vissel* vilken snygging! Vilka färger.

Jätte fiiiiiina bilder..

tog du några kort på Oidipus å Silverboy i genaralmönstringen?
Vilka otroligt fina bilder! Vad duktig du är!
Underbara bilder! älskar dom klara mjuka färgerna!