Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 920 ggr
DojoKelder
0

fel på servern!!

varför är det ofta fel på servern på iFokus??
Väldigt irriterande iaf!

MiaMaria
0

Puttar upp o håller med!!

gejsa
0

Ja. dom sista dagarna har dom haft något strul.

Anna
0

Har jag inte helt fel så håller de på att uppdatera. Tror jag läste det inne på värdsajten men kan ha fel.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Snuttan2
0

Jag fick något fel där jag hamnade på någon annans konto :P

Är väldigt irritersamt att det börjat fela så mkt.. Har ju varit rätt problem-fritt en bra period…

DojoKelder
0

#4 jo det har ju faktiskt varit det så det är så synd att det börjat krabba igen.

Snuttan2
0

Nästan varje gång som jag tröttnar på sidan så är det för att det felar mkt här, inte för människorna här :P

Malin-A
0

jo d stämmer som Attlid skriver, dom håller på me nått som jag inte vet vad men d kunde bli endel fel framöver, men det kommer bli bättre så håll ut =)

lisette
0

aa vad ska man säga??? =) malin o anna har ju sagt vad som gäller.

kan dock ge er ett tips, om ni har svarat i en tråd och ni får en deadlock (när det står server error), testa att använda bakåtknappen i webläsaren så slipper ni skriva om allt igen!

Cavello
0

Ja, det är irriterande när server error kommer upp men något mer irriterande är att hela sidan laddas om för mig om jag trycker på en ny tråd. Irriterande som tusan, innan laddade bara en ram om.

__iE
0

+ att iFokus går otrligt segt, iaf för mig! sterjkar snart ^^

MiaMaria
0

I går va de ju ändå värst, usch så abstinens jag hade i går kväll när de inte fungerade!! Men nu kanske dom fått ordning på allt?? Hoppas kan man ju!

pippa__
0

är det fel på servern?????? Inte jag märkt ;) hihi

Snuttan2
0

Jag har haft jätte tråkigt med :( Ingen Ridsport å när det väl är igång nu så är det rätt ointressankt med trådar ;)

Som tur har jag haft ny vovve idag att leka med :D