viktig fråga
Jag sitter å tittar på gamla avsnitt utav Saturday Night Live där Backstreet Boys uppträde å under hela videon kunde jag bara fundera på vilken utav dem var det som kom ut som gay… För det var väll någon som gjorde det? Ingen utav de som är hemma tycks minnas ordentligt men vi har satt våra pengar på AJ (han som under uppträdandet hade cowboy hatt i leopardmönster, överskött goatee, avklippta ärmar på kläderna), har en kompis som satt pengar på Howie även (den lilla med mörkt hår)…
Försökte slå på det å fick mest upp att hela bunten var det i bemärkelsen dålig å Weird Al's fina sång där alla slutar upp gay med :P Kanske är svaret
Någon som vet..?
hm. jag minns inte ens att nån kom ut som gay….:P
hm. jag minns inte ens att nån kom ut som gay….:P

Jag är iallafall inte ensam om att ha för mig ha läst om det, min pojk tror sig minnas något sådant med… De andra vet jag inte riktigt, tror mest de flabbar å tycker det är hysteriskt roligt…
Får försöka slå mer på det…

Jag får fö 3000kr om jag gissat rätt = ett till regntäcke åt min fröken :P Så jag hoppas på att ha rätt, har dykt upp en kompis som är med i vadslagningen som inte hört något om det alls å gissar på att ingen kommit ut som gay nu även…

haha det har jag aldrig hört faktiskt!

du får fråga på musik

jag tror att det var Howie.. :) nästan helt hundra…

Du har inte blandat ihop BSB och Boyzone? Har inget minne av att nån ur BSB skulle kommit ut.

jo, det ver en som kom ut där oxå.. jag kan nästan sätta min fot på att det var Howie..

Okej, säger du det så. Jag röstar på Howie då…få se om min gaydar funkar :P

#10.. haha… måste väl gå o kolla på google lr nåt

Jag har också för mig att en av dem är gay. Men jag är inte lika hundra på att det är Howie. Fast att det antingen är Howie eller Brian är jag rätt säker på =)

Hittar inget via google heller… Howie är förlovad med en tjej, och Brian är gift och har barn. Tror det bara är Nick som inte har nån fru eller flickvän… Om nån av dem kommit ut borde de ju inte ha det tycker jag, man borde väl dumpa henne om man en gång ska avslöja sig?
Har för mig att det är A.J, var inte hans tillsammans med en kille i Freefaller?

Det går jätte dåligt med att hitta hur det ligger till :/
Snuttan har ändå köpt ett till nytt regntäcke, ett HW Rhino wug och två till andra täcken 
Du får fråga Cevir här på Ridsport, hon är BSB-galning :P Hon vet nog