Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1335 ggr
Jamie+Engla
1

Färg på utrustning

Ska matcha ihop en snygg outfit till en connemara blandning som är skimmel.. Någon snygg (lysande färg) man kan ha till vardags? 

De ska köpas imorgon men har ingen aning vad som blir snyggast. 
Är inne på ljusgrön och klar blå men vet inte vilken. Mamma tycker rosa. Men jag vet inte, Hjälp!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

JustMySelf
0

Jag tycker rött eller blått är finast. Rosa tycker jag också om men är inget jag vill ha hela tiden. Brunt och svart kan också vara jättefint men är ju inte riktigt relevant om du vill ha stark färg.

Grönt kan också vara fint men jag gillar inte ljusgrönt på hästutrustning, men det är förstås en smaksak :)

iMAKiTTYCAT
0

Ljusblått är skit snyggt 👍

Jamie+Engla
0

HÖÖKS hade för ett tag sedan de där nya lysande färgerna (grön/blå/rosa) med tillhörande lindor. De är de jag tänker på. Men dem finns inte på hemsidan :/

iMAKiTTYCAT
0

Ja jag tänkte på dem med. De var väl inte allt för länge sen de hade dem? De kan väl inte redan vara slut.. Hade tänkt att köpa de blåa schabraket och bootsen när jag får pengar 😐

[Smári-Alva]
0

Är det ett sto så tycker jag rosa, till en kille blir limegrönt Assnyggt har ett limegrönt schabrak till min lille kille

Cezanne
0

Grönt är vackert och passar bra nu till våren!

Flugskimmel98
0

Om ponnyn är skimmel tycker jag absolut ljusblått! En kall färg (grön,blå,turkos)

Caf_Roy
2

Jag hade blåblått till min skimmelponny. Det är kul med skimlar, man kan ha mycket starkare färger till dom. Allt passar till vitt! Synd bara att det är så svårt att hålla dom vita… För att vara på den säkra sidan kanske man ska välja en färg som går lika bra till ljusgult med inslag av grönt…

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Jamie+Engla
0

Stoet är nästan kritvit (om hon hade varit ren) så tror de blir blå. Skulle de bli någon gris fläck så funkar alltid blått

Jamie+Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va tycker ni? En skitig connemara som ska vara vit? (På bild sitter min syster på stoet) Här är Celica ♥

Jamie+Engla
0

Ojdå, de blev en dubbel xD

[Smári-Alva]
0

Jo blått blir nog finfint!

engelmaark
0

Min skimmel-valack får ha rosa :D

Jamie+Engla
0

De var en renrasig connemaraponny. (Fel av mig) O här kommer en riktigt dålig bild på henne med mig i sadeln. Fortfarande skitig om benen men vågar inte bada henne riktigt än då de e kallt ute. (Hon går på lösdrift) Obs! De var kallt o blåste mycket så hade vanliga myskläder utanpå ridkläderna.

Jamie+Engla
0

Tror ni dehär blir bra? Väntar tills de blir varmare innan jag byter till detta. (När vi ska visa upp oss) Blå piké tröja till mig Nya svarta ridbyxor Svart/grå/mörkblå ridstrumpor Blått schabrak Blå "elastic bandage" från Show Master(R) Hästgummiband svarta/vita Blått satinband att fläta in i man/svans De blir väl bra när vi ska visa upp oss lite?

[Smári-Alva]
0

Ja!!! Det blir nog jätte fint!!

Jamie+Engla
2

Hon börjar bli vitare och vitare. Så prova de nya grejerna. Tyckte faktiskt det blev bra :-)