Fina!
Jag är blev medlem i förrgår. Har nu snokat runt lite på sidorna på medlemmarna. Jag är så imponerad både av i fokus som är lättöverskådligt och lätt att skapa kontakt med medlemmar. För att inte tala om alla fina djur ni har och alla dessa fina foton, jag kan inte se mig mätt. Är nämligen inte själv någon fotograf.
Det skulle vara roligt om denna länken kunde innehålla de FINASTE fotona ni har på era hästar.

Den var fin! Älskar vintersolen. Så fin häst du har också.

dt är inte min häst, har ingen egen, men en i stallet, skrev jag också ;)
Både fotot och hästen är fin i allfall. Läst int så noga. Spela ingen roll väl?

Den var läckert tagen. Är det en dvärjvädur?
Nehej ni. Nu ska jag åka till mitt arbete. Åter kommer nog efter 9 ikväll när jag slutat och hoppas här är många fina foto att begrunda.

#6# Den var verkligen fin. Fin skärpa och färger. Snyggt med lila till en vit häst.

#8. Taaack 
# 6 Jag blir så grön av avund. Värsta studiofotot. FIIIINT! Hur blir man en sådan mästerfotograf. Jag är pinsamt dålig med kamera i hand.
Nä nu måste jag verkligen gå till jobbet.
Jaa det är en dvärgvädur…

#4 klart dt inte splear ngn roll ;)

#10. Åh tackar och bugar 

#0 Vad härligt att vi fick så fin kritik:)
Tack så mycket, vänliga hälsningar Linda sajtvärd

vilka fina bilder alla har ! =)

Hann inte in efter jobbet igårkväll och kolla. Men vilken överaskning idag. Så många som hakat på min tråd. Jättekul.
Underbara djur och foton ni har allihop! Tack för ni delar med er.
# 22 Håll till godo.

stort? litet och vingligt vill jag kalla det :D

#32 jätte fin bild på snygg häst och söt tjej, synd bara att pållen har "tappat" sina framfötter.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
# 32. Vågar jag påstå att det är bra puts på din häst? Ser ju absolut inte ut som 17 år.
Bebbe. Jag får nog flytta hem till dig och alla dina skäckar. Jag är galen i skäckar och shettisar.

Du är välkommen, har ett rum ledigt som väntar på dig.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#35 niice (:
Mera!

#30 "helletossingen" vad liten hon var. Ja det är ganska fascinerande att jag tingade henne samma dag som hon föddes!
Jag minns kännslan än, hade nån konstig dans i köket efteråt när jag pratat med dig…wow "what a feeling" Och nästa månad är hon ett år! (svammel)
Jätte vackra bilder…bidrar med ett på Marquise och Emil från isomras.

denna bilden är en av mina favvisar

Tycker det är så häftigt med de färgade tränsen. Vill ha i lila till min dam. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

# 51 Mamma köpte det här http://hem.bredband.net/denemt/. Nu har dom det i massa olika färger på den sidan. Mamma har ett grått i läder som är jättefint. Här är det på bild.

#52: Trevlig sida att vara in på. Tack för tipset.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Fina foton ni har. Så roligt att andra djur hittade in i tråden och framför allt att tråden blev så lång! Rolig att ni delar med er.