Rykt/Putslåda
Hej!
Någon som vet vart det finns BRA ryktlådor med hyffsade prieser? Skriv, skulle gärna vilja ha en nu till hösten ..
Mvh ABC123.
Återupplivar, jag vet att ni är där!

#1 jag har haft ryktlådor innan, men jag har för mycket borstar (3-4 spannar) så de får inte plats i några ryktlådor. jag har inga tips tyvär.
Jag köpte en på hööks i våras som är helt ok, kostade väl 189kr om jag inte minns fel… Men en kompis köpte nån slags typ-grej som verkar jäklit smidig som jag tänkte leta upp också :)
Jag vet inte men de finns kanske på Hööks & Börjes?
Hej!
Tack alla, vill gärna ha en lite störra ryklåda, dock inte för stor. Men fill att det ska finnas lite fack för att rosett-toffsar ;)
Mvh ABC123.

Jag är inte så förtjust i ryktlådor. Inte träffat på någon som jag tycker är i lagom storlek, inte otymplig å som desutom HÅLLER. Annänder hellre hink faktiskt eller har bara sakerna lite halft framme :P Har provat att köpa en sådan här som jag nu ska prova å se om man kan få plats de mest nödvändiga å kanske även sprayflaskor i…

jag ska nog köpa en sån som Snuttan2 länkade till :) tkr dom verkar bra! Andra i stallet har sånna

Min hink kostade 10 kr på ÖB ^^
jag har en liten ful lila låda :P
har haft den sen jag var 9-10 tror jag, skapligt oanvänd sista 8 åren typ :P

finns ju relativt billiga på ÖB. tror de kostar under en 100lapp m borstar i.

Jag har en från Hööks. :P Det får plats ganska mycket grejer i den. Jag är nöjd. ^^
Hej!
Just nu har jag min hink, men jag hittara bsolut ingenting i den.
Jag måste ta ut allt för att hitta en sak, och är nu trött på det!
P.S, jag vill inte ha en liten rosa låda XP Utan en hellst svart med kanske en liten färgklick på.
Mvh ABC123.
jag fick en supersnajsig ryktlåda i LIME när jag fyllde år i fredags - lycka! ;) har haft en svart hink i ett år, som jag varje dag har fått vända upp och ner, eftersom just den ryktborste jag behöver just då, såklart ligger längst ner i botten.. ;D
Eftersom jag också fick en kamera, kan jag fota den fina lådan idag och lägga ut =)
Den köptes på GG, kostar vanligtvis 200 men det var ett klubberbjudande så jag tror att den bara kostade 129 kr. - ett fynd, jag är helnöjd - blir glad bara av att titta på den.. ;D)
Tyvärr inte.. finns dåligt med bra ryktlådor XD
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Vet en tjej som hade en verktygs låda. Det funkade skit bra. Hon hade sin rosett-toffsar och vanliga toffsar där skruvar och spikar ska ligga. :D
Hej!
#13: Får man se? 0:)
#14: Njaa, några bra finns det nog! :P
#15: Jo, jag börjar fundera på om inte min kompis köpt en sån >:)!!!
Ni vet sist hade alla hinkar, man vill ju inte vara utanför och nu har alla lådor 
Mvh ABC123.
Dubbel
Trippel 

till Ballerina har vi spann, funkar ut märkt om man stoppar ner borstarna, så det står upp, då ser man alla :)
Hos Gordon o de andra är det ryktlådor! :)

Har vi missat att du fyllt år tessa? Fyllde du nu i fredags eller förra fredagen?
G R A T T I S på din födelsedag i efterskott. 
Jag har en vanlig ryklåda, köpt i en hästbutik. När vi ska åka till tävling används en verktygslåda :). Det är kanon. Det finns tex "burkar" som sitter fast i locket. Perfekt för broddar mm :).
Tror min ryktlåda kommer från Claes Olssons eller ÖB. Vet ej riktigt, farsan köpte den till mig. Han tog över min förra låda från Hippsons eftersom den pajade i locket.

#12 Hööks har ganska bra färger, själv har jag en silvrig/grå men tror att det finns svart och mörklila också. :)
#21: haha japp, fyllde 25 år i fredags så Tack Tack =)
Har ryktborstar o spray m.m. i plastlådor som det varit saffran i förr. Pefekta! Precis lagom o m lock o handtag. Fick dem av pappa!
Men här är den: