göteborg horse show.
måste skriva av mig lite, är nyss hemkommen från mitt första besök på detta hästevenemang.
det var verkligen fruktansvärt roligt att se alla som hoppade, sånna som John, Robert och Michael Whitaker, Malin Baryard, Peder Fredricson, Peter Eriksson, Jens Fredricson ect ect.
tråkigt bara att en enda svensk hoppade felfritt..
ett stort bu till Ben Maher för att han rappade till sin häst så vida pass att jag tyckte han skulle blivit diskad.
och fy sjutton så häftigt fyrspann är, och galet så duktig Michael Freund är!! helt klart att jag hoppas han vinner imån.
ja jo, det var nog inte mycket mer jag ville säga, om någon annan var där någon av dagarna, kommentera vad ni tyckte :)
Jag var där i fredags, blev ruggigt imponerad av "videon" dom visade på jumbotronen, jisses vad massa gamla minnen som kom bubblandes… Man har ju växt upp med Milton och Hugo Simons som idoler, i princip… Hehe.
Annars var det väl inte mycket nytt, dessutom funderar jag en del över varför dom ska flytta det till februari nästa år. Men antagligen är det för att det stämmer överens bättre med resten av wc-tävlingarna. Jag hoppas innerligt att det inte är för att Frölunda ska ha möjlighet att ha hallen, har hört att dom ska köpa och rusta upp Frölundaborg för flera miljoner… Well, det blir nog bra hur dom än löser det :))

Såg hoppningen igår kväll där han rappade till hästen rejält. Hästen tyckte inte om det i alla fall. Men jag tror man kanske reagerar så när man är inne på banan? Jag vet inte för jag tävlar inte (har inga nerver för sånt). Men en aning onödigt var det allt!
dom sa att man inte fick rappa sin häst inne på banan
men det får man ju inte. och fan som han rappade.
det var ju ett par som buade, och resten skrek nej.
det var hindret som var precis framför oss, så man såg det så nära. sen så visade dom det på storbilden, då såg det nästan ännu värre ut, när man fick en annan vinkel. usch. arg blev jag.
hade ett par tjejer framför mig som plönninge-gymnasiet, bra reklam måste jag säga. dom försökte envist peka *pip*fingret emot tv-kamrena. och sa att det var osportligt att bua för att han slog sin häst.
men sandra, såg du han som dök på hindret då ?
det måste gjort himla ont. =/

bubbelbubbel - Jo, jag såg det. Det såg inte ut att va så skönt. Men samtidigt så kunde jag inte rå för att jag skrattade. För en elitryttare måste ju ändå ha koll på att han ska ta med sig hästen över hindret. Men jag tyckte synd om honom också. Hästen va ganska söt när han sprang omkring helt själv därinne.
haha, jag vet. jag skrattade lite med, men det gjorde nog ont. :) haha. stackarn. måste ju varit fruktansvärt pinsamt. :)

Ja, han såg ju lite sammanbiten ut när de filmade honom. Men han kunde ju hoppa ett hinder till så. Han skämde ut sig med stil tycker jag. Det är inte många som flyger rätt igenom hindret. =)
hah, verkligen inte. ;)
det såg rätt roligt ut. ;P