Ont från avramling...
Nu har jag varit ifarten igen med avramling. Red för första gången i min nya ridgrupp igår på ridskolan, vi red ut och min häst var otroligt trög. Trots detta så bockar han av mig och jag landar HELT fel. Landar ungefär en decimeter ovanför svanskotan och det gjorde OTROLIG ONT! Smärtan gick vidare ut till låren och nu idag så har jag otroligt ont i höger sittben/lårfäste och kan knappt stödja på högerbenet.
Har sen innan ramlat av och slagit i höften som gjort att jag får ont dom första stegen efter att jag ställer mig upp och går när jag suttit eller liknande. Blir det inte bättre i helgen ska vi rönka.
Har konstans ont i höger sittben/lårfäste och vet itne vad ajg ska göra åt det. Sitter en del på en värmedyna och tar det lungt, äter inga tebletter då smärtan inte är mördande.
Vet nån vad det kan vara för fel eller vad jag kan göra och om jag kan rida nästa torsdag igen?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Fy f*n vad jag tycker synd om dig asså! <3
Ska jag blåsa? 8)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Usch, alltid hemskt när man gör illa sig när man ramlar av. Hoppas du blir bra fort!
Idag känns det iaf bättre, jag kan gå utan att det är så smärtsamt men jag är otroligt stel och när jag ska sätta mig upp eller ställa mig upp eller flytta mig i sängen gör det ondast. Men det verkar bli bättre för varje dag iaf. Det är ju alltid värst dom tre första dagarna tycker jag.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Otur, hoppas det går över snart:)

hoppas det går över snart men räkna inte med det… jag landade på axeln den 16 december 2006, och det har inte gått över än trots sjukgymnastik.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Uscheeee!
Första gången jag trillade av på Maggan så blev de en ganska rejäl så jag hade ont i ca 1.5 vecka…
Hihihi ^^
Trillade en gång av i spagat… Observera att jag inte är det minsta vig!!! Jag kunde inte gå den veckan…men jag blev bra!