Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: tävlingar
Läst 1219 ggr
AliceL
0

Resultat, ponnySM i hoppning :)

SM i hoppning kat. D: 1) Petronella Andersson, Lillhagens Ridklubb, Laura Lady 2) Karl-Philip Ingvarsson, Varbergs Ridklubb, Little Irish Lad 3) Caroline Gustafsson, Linköpingsryttarna, Nikolina

SM i hoppning kat. C: 1) Isabelle Karlsson, Bohusläns HSF, Little Larry 2) Jannica Stefansson, Helsingborgs FRK, Little Wonder 3) Louise Widmark, Stora Lundby RK, Independent Miss

SM i hoppning kat. B: 1) Ebba Nordström, Malmö Civila, Grey Bray 2) Iza Wallin, Mjölby Ridklubb, Master Mind 3) Isabelle Karlsson, Bohusläns HSK, Whoppy

Grattis allihopa =)

Källa, och mer info; http://www2.ridsport.se/t11.aspx?p=90050&x=1&a=1099072

Loa-bg
0

Känner igen varenda en! Synd att inte klubbkompisen kom med på listan…

Loa-bg
0

Fast jag hittade att hon kom 3a i MSVB :D

Equipage
0

Jag undrar om det är någon som var med och tävlade som vill ha kort på sig och sin häst? Jag var där 9 och 11. Ingen garanti på att jag har kort på alla men det är ju värt att fråga i alla fall:)

/LinDA

PonnyAnnie
0

#1 Alex el?

Loa-bg
0

#4 Yes :)

#3 Jag var inte där och tävlade (än ^^) men min kompis var. Om hon vill ha, kanske hon kan få? Alexandra Quick, Fleur.

Equipage
0

#5 Ärligt talat så skrev jag inte ner namnen, men kan du ge beskrivning? (A) Vilken dag var det hon tävlade på för det första?

/LinDA

Loa-bg
0

#6 Återkommer med svar ;)

Equipage
0

#7 hehe okej^^, Om jag inte svarar på ett tag heller kan det bero på att jag är i skolan på vardagarna och inte kan (när man har roligare saker att göra) sitta vid datorn. (som för övrigt ligger i biblioteket - hatar sånna ^^)

/LinDA

Loa-bg
0

#8 Haha, ok :) Själv ska jag snacka med henne och kolla om jag kan ge ngt spec. signalement, och jag är seeg…. ;)

Equipage
0

Haha, det är luugnt;) Det finns fler som är .. mindre snabba;)