Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 601 ggr
lisette
0

tips

nu i påskhelgen ska dom visa apassionata på tv. för oss som missade det live… vilken kanal/dag/tid vet jag inte…

Linda
0

Ja det måste jag se, får kika lite på nätet om man hittar tiderna:)

Tack för tipset:)

mylove
0

ååå, jag såg reklam om det får några dagar sedan och tänkte jag skulle komma ihåg. Usch! Det gjorde jag inte! Vill me se. Tror det var SVT. Är det någon som vet hur man får reda på tv-tablån för Göteborg Horseshow.

MiaMaria
0

Det står i varje nummer av ridsport vad som ska sändas i ridsports-väg på TV.

14:e april 18.00 SVT24 Tidshoppningen direktsänt (även i SVT2 22.00 och 15/4 11.25)

15:e april 18.00 SVT24 Internationell hoppning direktsänt

15:e april 22.30 SVT1 Göteborgs Grand Prix (även SVT2 16/4 12.30)

16:e april 14.30 SVT2 Europafinalen i världscupen

16:e april 17.30 SVT24 Finalen i FEI world cup driving, direktsänt

Tyvärr stod det inget om Apassionata, inte vad jag kunde hitta iaf

MiaMaria
0

Nu hittade jag det på ridsports hemsida

MiaMaria
0

Nu hittade jag det på ridsports hemsida

Apassionata sänds på TV4 långfredagen den 14 april klockan 17.30 - 19.00

__iE
0

vad är Apassionata för ngt ? Fundersam

lisette
0

typ som levade, om du vet vad det är?

__iE
0

okej, då vet jag (:

tack!

lisette
0

såg ni det idag? jag blev faktiskt lite besviken. varför fikc man se agneta hela tiden???

tyckte det itne var så mkt att hurra för faktiskt. otroligt trevliga frisier bara :D

CBA
0

#9 Jag håller med dig..det var alldeles för lite som visades. OK jag förstår att dom inte visar hela föreställningen men när dom så ÄNTLIGEN visar något som har med hästar att göra (annat än v65) så kan dom väl för sjutton oxå rikta in sig på att filma hästarna och inte annat runt omkring.

Dom kunde ha skippat dötiden bakom kulisserna tex och riktat kameran på hästarna och inte på dansande flamencofötter el.dy

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

RubHel
0

Jag såg bara dom sista 20 minutrarna.. Nu längtar jag till den 6:e maj! Då ska jag se deras nya show i Globen =)