C-ponny
Mycket speciell c-ponny valack säljes. 14 år, 140 cm. Han har en otrolig personlighet och visar tydligt vad han känner med ansiktsuttryck ;)
i skogen är han en pärla, går lika bra själv som i grupp. gillar att rejsa mot andra hästar och är ruskigt snabb, har ännu inte 'förlorat' mot någon (inte ens fd travare
) och är lätt att stanna och lyssnar alltid (han drar alltså inte när man släpper honom). gillar hubertusar :)
han är i grunden välutbildad i dressyren men är en liten latmask och fuskar gärna så det krävs att ryttaren kan rida för att det ska bli riktigt. han är inte slö på nåt vis, men går gärna och bara kröker på nacken om han får chansen.
i hoppningen är han ett litet mysterium. första anridningen mot ett hinder är han väldigt svår och stannar mer än gärna, men har man kommit över en gång så bjuder han, men sen är det samma sak på nästa hinder. är väldigt lätt annars, otroligt vändbar, snabb, taxerar själv, länger, kortar osv. om han själv ville skulle han kunnat gå de högsta klasserna plättlätt, han har alla förutsättningar, men tyvärr vill han inte. har hoppat 120 under ryttare, bana på 100-115 cm med föregående ägare. löshoppat 125. tävlad LB med vinst, men kommer inte kunna gå högre pga hans humör. funkar utmärkt på dom tävlingar jag varit på (LD/LC) och hoppar då gladeligen allt som kommer framför nosen.
lätt att duscha, klippa, lasta, sko/verka osv. trafiksäker (inte reagerat för nåt, skogsmaskiner, lastbilar, bussar m.m)
vill du ha en ponny att bara ha kul med i skogen och lättare träning/tävling så är han en riktig pärla
Hem viktigare än pris men nån stans runt 25 000. inkl viss utrustning. sadel finns att köpa till. säljes pga övergång till d-ponny
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

BTW, någon som känner för att plocka bort badkaren som kommer med i bakgrunden? och linan som är på vissa bilder osv.

Pst kontakta bildredigering ifokus:)

*puttar upp åt dig* :)
Han ser jättefint ut. :)
*putt*
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Lånas inte ut på foder? 

om han får stå kvar i samma stall så, jo det gör han ;) men han flyttar ingenstans om han är utlånad.

Jättefin :D men har värken vanan elelr pengarna
Får jag bara fråga, varför vill hästägare inte låna ut hästarna om de byter stall? om du förstår frågan…

för att är han min häst så är han fortfarande delvis mitt ansvar och jag vill se vad som görs med honom. säljs han så har jag ingen talan och då vill jag hellre slippa se precis allt (ingen gör ju exakt likadant som nån annan så jag skulle bara irritera mig på småsaker)

okej, tack :)
Vill SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gärna köpa honom, har drömt om en häst man kan rida ut själv med och (rejsa) utan att skena, min förra sköthäst var så men blev tyvärr såld. Synd jag inte har pengar till honom…..

mm… enligt mig är han inte till salu, men enligt plånboken och mina föräldrar så är han det. jag vill ha kvar min plutt 
men har eventuellt en fodervärd snart. är en tjej som ridit honom ett tag så hon ska kanske testa en månad till att börja med.
här är för övrigt den tjejen som rider honom. detta är 3e gången hon sitter på honom och hon har ingen erfarenhet alls av mer "avancerad ridning". har bara gått på ridskola några år och inte fått lära sig mycket alls. Han är så snäll min ponny