OT: En Upptäckt!!
Har suttit nu i 2 timmar och läst gamla inlägg..Då upptäckte jag att det är jättemånga aktiva medlemmar som har slutat skriva trådar, som skrev jättemycket innan…Lite synd faktiskt, då det var mkt intressant!!
Hur kan detta komma sej? Kankse någon som känner sej träffad och vill svara?

Kanske man tröttnar? Får mindre tid? Tycker inte om hur stämning ändras?
detta är också en upptäckt, snuttan vad är det för läskig Avatar du har ?

#1 Men stämningen har förändrats sen innan märkte jag på trådar och inlägg, men tycker ändå inte folk ska avskräckas att diskutera det dom står för…Det är lite synd faktiskt..=(
#2 haha ere den som skrämmer bort alla ? x'D sry kunde inte låta bli :P

#2, den har hon ju haft ett tag nu ;) en omr är det ävl ? :P

Varför undrar alla det? 
Det är en ödla. En mkt liten söt ödla.
http://web.telia.com/~u87418788/DSC_0350.jpg
http://web.telia.com/~u87418788/DSC_0353.jpg
jag har mindre tid att sitta vid datorn nu när jag jobbar mer än förut. Sen har jag annat för mig, som tex att umgås med vänner som man gjorde innan internet fanns
hehe

Kan inte komma på så många som slutat skriva. Det är väl mest nya som kommer och går. Tror att dom inte känner sig som en i gänget när dom kommer hit. Brukar oftast vara så iaf.

#8 Nee många "gamla" medemmar me som inte pratar lika mkt nu som innan…tyvärr..dom hade mkt intressant att säg även om det blev mkt diskussion runt ämnena…

Fast så är det ju på nästan alla forum, absolut mindre forum, så det är ju inget underligt… (vidar-fundering ifrån det Gejsa skrev..)

#9# Ja, så många kan det väl inte vara som skrivit mycket. Jag minns inte någon knappt. Kan du inte nämna några namn? Får man det tro? Eller mejla.

#11 Jag tyckte trådarna från b.la Shirley och pim var intressanta…Det blev ju oftast livliga diskussioner på dom, men de fick iaf säg vad de vill ha sagt…tror att många drar sej för att skriva eftersom diskussionerna blir så livliga ibland…synd..=(

Kan ju också bero på kanske att det har varit sommar och man är ute och tar till vara på den härliga tiden istället för att sitta vid datorn. Tids nog kommer hösten med mörka kvällar och då kanske det blir med fart igen. En tanke bara om jag ser till mej själv.

#12# Jo, men dom har ju inte försvunnit. :)

#14 Nee men inga trådar som innan ;) Du får göra många roliga trådar gejsa!!!

Jag gör inte så många trådar. Det gör du så bra så. *ler*

#16 Hihi men jag skriver inget vettigt i mina trådar!! haha..Tycker det är roligare att sitta och läsa och ta in info..=)

Vi får börja göra kampanjer för att få hit mer folk då ;)
Då får vi mer disskutioner :D

#18 Mmm men inte FÖR vilda för då blir nog folk rädda ;)

#13 ja absolut att det är så!
jag hade helt slutat, fö rjag kände att jag inte fick u något av det… men sedan kollade jag foto och gör det till jobbet, så nu börjar jag småkika in här med… får se om jag börjar på fullt igen…!

hmm.. håller nog med dig lite pippa_