Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1300 ggr
gejsa
0

Natti natti på er! Läs!!!!

Skriver ingen godmorgon tråd. Det får ni andra göra.

Ni som tänker sitta uppe halva natten eller kanske hela, kan spela detta spel. Skriv här vad era bästa poäng är sedan. Min dotter och jag tävlade jag fick som mest 23030 poäng och min dotter fick hör och häpna 117120 poäng. Hon satt en hel timma med samma spel. Herregud säger jag bara. Vet inte hur mycket tid jag ägnat mig åt detta spel i dag. Men nu ska jag sova. Natti natti på er. *ler*

Länken är: http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf

Pröva, det är jättekul! Tog det från hundarifokus.

Malin-A
0

d e beroendeframkallande ==) natti nnatti…

Alex
0

jo.. och det värsta är att det är tråkigt också.. >.<

Gonatt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

CarCar
0

Nu lär ju jag inte komma härifrån inatt ^^

DojoKelder
0

det gammla spelet har man lagt x antal timmar innan.. man blir fast!

Lindbygarden
0

ughh spelar som en tok!! kul!!

gejsa
0

Surisar! Tyckte det var kul. Men det är blir tråkigt i längden.

Vad har ni fått som mest då?

Alex
0

57 000 nånting. Kommer inte ihåg exakta poängen, var första gången jag spelade. Sen har jag inte kommit upp i de poängen nåt mer..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

wewwa
0

Hjälp, det är ju beroendeframkallande… haha

jn84
0

På blip.se finns ju varianterna Bitch och Bitch deluxe. Där kan man bygga egna banor med hinder och allt möjligt som andra sedan ska klara av. Jätteroligt, men efter några tusen banor kände jag att det var dags att börja ett riktigt liv.

Spelade det Gejsa länkade en gång nu och fick 193 900. Men då fick jag ju bort alla bubblor. Måste ju gå att få fler poäng om man håller på i evigheter med många bubblor istället. Fast det är svårare att få bort alla…

gejsa
0

#10# Så det går inte att få fler bubblor då när dom är slut? Hi hi det var rejält mycket du fick. jag måste vara jäkligt dålig som får så lite. *fniss* Och ändå går det ju inte på tid. Man kan liksom gå och äta eller vad som helst för att sedan fortsätta ju.

gejsa
0

#10# Så det går inte att få fler bubblor då när dom är slut? Hi hi det var rejält mycket du fick. jag måste vara jäkligt dålig som får så lite. *fniss* Och ändå går det ju inte på tid. Man kan liksom gå och äta eller vad som helst för att sedan fortsätta ju.

__iE
0

48000 på första försöket ;D

__iE
0

har 84960, men måste pausa lite ^^

gejsa
0

Oj då, det var också mycket ju.

muirab
0

82320…

Amazing
0

Hej!

Säg inte att du också har hittat detta tråkiga spel, hela min familj spelar det! *Ont i huvudet*.

Mvh ABC123.

gejsa
0

Tråkigt är det väl inte direkt. Men blir väl det om man sitter länge.:)

Maja
0

Pallade inte längre än 82000.. ^^

gejsa
0

20380 fick jag nyss.  Inte mycket men höll på länge iaf. :)

jn84
0

Nu kom jag på hur man drar ut på det längre och får högre poäng. Men sen gjorde jag bort mig så alla kulor tog slut igen… Men nu blev det 338 340.

Ska köra en gång till och ta det! =P

gejsa
0

Oj, vad mycket du får. Fattar inte hur ni kan det.

Abico
0

Mitt högst är 40.000 nånting ^^ Men jag skyller på alla människor som ska prata med mig på msn samtidigt och att min syster hoppar in och ut på mitt rum och babblar.

Hanna 

Anna
0

130.000 nu! Äntligen =D Har förlorat på 99.000 förut typ.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Abico
0

83.180, nytt rekord för mig ^^ Nu måste jag nog sluta spela, har fått kramp i handen XD

Hanna 

Mandysan
0

Jag kommer inte in på sidan i #0 =(

gejsa
0

#26# Verkar som du har något fel. För vi andra gör ju det.

Abico
0

#26 - Det funkar inte här på mammas dator heller :/ Får byta ner mig till min igen ^^

Hanna 

gejsa
0

Det mesta som jag fick i dag är 35230 poäng.

jn84
0

Nu har jag suttit alldeles för länge. Men nu ger jag upp. Fick 583 660 nu i sista omgången. Kan upplysa om att om man får bort alla bollar så fördubblas poängen man lyckats få ihop.

Får man dessutom bort en hel färg så kommer den färgen aldrig mer tillbaka. Så i slutet när man bara har två färger kvar så kan man sitta länge och bara rasa in poäng utan risk att man förlorar. Fast till sist så blir alla bollar ihoplänkade på ett sätt som gör att alla rasar samtidigt, hur man än gör =/

lisette
0

ni är ju inte kloka

gejsa
0

Hihi nej, det är inte klokt vad länge du måsta ha suttit och spelat då. Jag tror att jag snart ger upp. *fniss*

ciss
0

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Detta spel är SÅ gulligt & SÅ beroendeframkallande ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

gejsa
0

Nej, inte ett spel till. Jag vågar inte börja spela det.

gejsa
0

Stackars kanin. han dumper ju ner i backen fortare än kvickt. Hur mycket har ni fått som mest där då?

jn84
0

Ja! Det där kaninspelet har jag spelat MASSOR! Det är verkligen tokroligt! Och beroendeframkallande! Tur att jag inte har mus på min dator så kan bara spela det när pojkvännen är snäll och lånar ut sin dator ^^

pippa__
0

Haha det var ju jätteirriterande ju!! haha

gejsa
0

Nej, för sjutton det är för enerverande. Jag blir ju nervös av det.

[slo]
0

Hihi, 1710 fick jag på kaninspelet på andra försöket… :)

gejsa
0

Min dotter fick över 19000 när hon började. hihi

Men jag orkar inte hålla på med det.

TildaLinge
0

Beroende framkallande !! fick typ 40 000 innan jag råkade klicka på ngt som gjorde att man kom till ngn sida.

jn84
0

Mitt rekord på kaninspelet är 14,7 miljoner…

Men jag var vääääldigt beroende ett tag XP