Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 591 ggr
Ida_79
0

Sadel Allround

Svart,stl 17½ Normal mot vid!! helt ny,endast provad.. Pris: 250:- Vid snabb affär!!

Ida_79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna

Ida_79
0

annonsen finns kvar tills imorgon endast!!

gejsa
0

Varför ska du ta bort annonsen om du inte sålt sadeln? Har du inte skrivit fel pris på den?

fridak
0

tror hon har ett passa-på-pris på den, därför annonsen tas bort imrogon för då dyker den upp igen med "normalpris"

Ida_79
0

# därför att jag försökt sälja den innan!! Nepp det är det priset som gäller..

Ida_79
0

#4 precis min tankeSkrattande

[Angel88]
0

vad skulle frakten gå på till göteborg?, finns det läder och stigbyglar att köpa till? är lite intreserad

fridak
0

får man prova den först?

gejsa
0

hihi lite konstig annons då. Säljes jättebilligt. Men går den inte sälja så höjer jag priset.

Ida_79
0

Stygbyglar finns att köpa till..

fridak
0

det är ju för att locka, och sätter man lite tidspress så kasnke ngn(som jag) faller med en gång

Ida_79
0

# 9.. kan låta lite galet,men jag har försökt sälja den länge o vill bli av med den nu. Därför det låga priset just idag.. så får jag se om det är ngn som nappar.

[Angel88]
0

oftast så tror väl folk att det är fel på sadlen om den är så billig. vad skulle frakten gå på till göteborg?, är lite intreserad

fridak
0

jag är också lite intresserad, är du ngn gång inne i kalmar?

Ida_79
0

jo många kan juh tro det,men i detta fallet är det så att den bara hänger här o blir inte använd o ingen av mina hästar kan ha den!! så tycker det vore kul om ngn får användning av den.. För att den ör skön att rida i,även om jag bara gjorde det kanske 30 min.. det går på 150:- i frakt!!

Ida_79
0

Ska till Kalmar på Söndag till min mamma!!

fridak
0

är angel88 fortfarande itnresserad?

Ida_79
0

Max 150:-.. kolla på Bussgods.se så kan man se priser!!  kolla på kalmar län..

Ida_79
0

# Får se om hon svarar..

Ida_79
0

fridaK.. vart i Kalmar bor du??

fridak
0

3 mil söder, men jag skulle kunna ta mig in till stan om du finns där

fridak
0

du har köpt den på hööks, eller? ser ut som en sadel de har iaf

fridak
0

försvann ni båda två?

[Angel88]
0

jag är fotfarande intreserad, fast jag lär inte få tag på såppas med pengar nu tyver, hade önskat att man kunde vänta och se efter min födelsedag på lördan, lär väl få några slantar då…   :(   :)?

gillar hööks allround.. är den mer vid än normal?, tror du den passar ett halvbrett korsnings sto?