OT: Knäpp Fundering!!
Tänk vad rolig kroppen är ändå…fick en liten knäpp fundering när jag stod och drack nu..att kroppen kan känna av när man inte är törstig längre..att allting går så snabbt me signaler till hjärnan…hmmm..skumt..
Döm inte mej för denna knäppa tråd HAHAHA!! Är lite trött i hjärnkontoret nu på småtimmarna, då orkar inte hjärnan tänka avancerade tankar :P

Står du och dricker va!!! Ja, den var knäpp. *ASG*
Du är nog övertrött. Borde kanske sova snart? .)

HAHA men egentligen…tänk vad kroppen kan som vi inte ens tänker på..som vi ser som självklart! Att den kan veta när den inte är törstig mer, när man måste gå på toaletten…lite roligt faktiskt..haha ska nog bli "tänkare"

Jag hänger inte med alls :P Men jag är väldigt trött, jag är så trött så jag har börjat frysa (hackar tänder å är rädd för att bita mig i tungan), är ostadig på handen med. Funderar att gå ut å jogga (smart när man börjar bli lite skakig), jag behöver värkligen det, jag är fortfarande svinfet efter semestern…

Hihi ja, allt är ju konstigt om man tänker efter. Att man kan sitta här och skriva och alla kan läsa det nästan direkt. Prata i telefon. Att en bil kan köras på bensin osv osv

#3 Hoppas du bor i ett lugnt område då..inte bra att ge sej ut mitt i natten iaf om man bor här som jag bor.. Förstår om du inte hänger me..gör knappt jag heller..haha..Blir väldigt "djup" när min trötthet slår på 

När du är så där snuttan, tycker jag att du ska gå och försöka sova i stället. Springer du så jagar du ju upp kroppen. Du behöver vila och då lyssna på någon mjuk musik i sängen. Så kanske du somnar i stället.

Jag bor precis ovanför naturresarvat, så även om det är förort brukar det vara rätt lugnt nere vid jogging-spåret, men visst, det brukar finnas en del fyllon å fjortis-gäng som drar runt :P
Kan inte lyssna på säng-musik eller bok, min mobil är ju borta :(

Nu menar jag inte att du skulle bli våldtagen eller påhoppad i skogen. utan att man inte ska springa när du eg behöver koppla av och lugna ner dig så att du kan sova snart. För det är ju sova du behöver när du skakar och fryser osv.

#8 hon svarade nog mej me sitt inlägg =)

haha jag missade ditt inlägg. Fast jag satte på senaste inlägget.Sorry! Fast jag menade ju det jag skrev iaf.

Hehe jaja det kan hända sådana grejer ibland..undra om det är fler än jag som behöver sova här :P Ska nog krypa ner nu ändå..kolla på lite Vänner! God natt alla vakna!!

Men jag kan inte sova :P
Enklaste sätet att somna är ren utmattning för mig, tror det är 3:dje dygnet vaken nu tex, eftersom jag mest sitter hemma å inte gör något… När jag hade Vingla på semestern å jobba med henne å valp-friesern hela dagarna under sommaren så var jag ju rejält utmattat varje dag å sov nästan varje dygn.

Men det är ju bra snuttan. Då kanske du kommer att sova bättre när du fått hem din häst. För då håller den dig lite sysselsatt.
Ska nog sova själv snart iaf.

Men vad ni sover nu hela bunten :P Måste jag ju roa mig själv, är inget kul, jag har ingen svans (att jaga) 

hihi ingen svans att jaga. Ja, tyvärr måste jag gå och sova nu. Känner mig väldigt mosig och har ont i armen pga allt spel i dag. :)

Sussiluss på dig med :)

Natti natti på er alla :)

snuttan, du låter betydligt gladare nu än vad du gjorde innan semestern. det är roligt att se!

Jag lyckades slappna av rätt bra, så fort jag kommer bort ifrån mina föräldrar brukar en hel del stress å ångest släppa.
Tyvärr så började jag ägna större delen utav mina dygn att fundera på hur gärna å vilket sätt som jag helst vill ta självmord på igen ungefär tre dagar efter att jag kom hem igen. :S Fast nu har jag ju stress-häst att oroa mig över istället för mig själv lika mkt, gör ju att man inte blir lika deprimerad :/

kanske precis det du behöver? låter som det… och flytta från dina föräldrar är nog ytterligare en sak som du borde göra.

ja du är ju som du är pippa_!

#21 vi har kommit på det…hihi!!

Tycker ni nu då om kroppens underverk?

Vad är kroppens underverk? *trög å trött Jenny*

Antar att hon menar att man kan föda barn osv.

Men ni 2 har ju redan varit och diskutarat denna tråden jue ;) Menade om nån annan är lika knäpp som jag och har funderat på detta…

Va! Får inte vi vara med och leka nu? *snyft* då går jag väl.

Hihi klart ni FÅR va me, men fattar inte va du menade me att föda barn här uppe #25…hängde inte riktigt ihop me allt andra eller jag som inte hänger me kanske :P

Jag menar att kroppens underverk är att föda barn. Det är ju eg jättkonstigt att det kan komma ut en baby som växer och blir stor sedan. Eller hur?

Jo egentligen är det det ju..att den först är en liten spermie som kan växa till sej SÅ mkt bara av att ligga där inne i 9 månader och åka snålskjuts..=)

Precis! Det är ju verkligen konstigt om man tänker efter.