Pust, vilken helg!!
Ja nu har jag landat hemma igen, har varit en väääldigt lång helg men helt underbar!!
I lördags klev jag upp 4 o åkte till stallet, flätade o borstade pållarna o sen bar de av moto Sundsvall. Lennox o Lady skötte sig riktigt bra på alla sätt o vis! Bedömningen gick oxå bra, men Lennox är ju så pass mkt äldre än dom andra fölen så han har ju hunnit grova på sig så mkt i jämförelse. Han fick iaf 77887 = 37 poäng och klass 2, 1 poäng från klass 1 men vi är jätte nöjda, 7:or o 8:or är inte låga poäng! Cch ryktet säger att domarna låg lågt i poängen men jag vet inte, har inte sett resultaten för dom andra så jag ska inte såga något. Väldigt trötta for vi sen hem igen.
I går satt vi oss åter i bilen men utan hästar den här gången o så bar de av söderut, nästan till Uppsala för o köpa en bil. Och bil blev de, en stoooor röd bil =) Men usch så segt de va o åka hem, kom hem 1 i natt…
Men lite bilder ska ni få se =) Här håller jag på o flätar Lennox

Grattis föl är så söta med knoppar

sött

Tack så mkt!! =)

Fina bilder!
Och grattis till den lyckade dagen! (helgen) =)

Åh, så söt han är fölisen. Grattis till bra poäng.
Jag fick också en bil i går. En blåmetallic. :)
Åh vad fin han är! Gratulerar till bra poäng =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tack så mkt!! =)

Vad söta ni var :)
Ska han visas något mer i framtiden är det tänkt?

Tack! Vi vet inte, han är ju till salu så de beror på hur länge han blir kvar o vad nya ägarna har tänkt.

Aha, är han till salu nu?

Japp han är till salu, eller de har han ju varit hela tiden egentligen. Men i premieringskatalogen så stod de utskriver för första gången, han är alltså aldrig utannonserad. Men snart dax för avvänjning så de blir väl..
Grattis till fölpoängen, och bilen ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hihi Tack! =)

vad söt han är!:)

vad söt han är. grattis till era poäng

Ja visst är han =) Tack!
Grattis tjejen!! Aww.. Va stoooor han har blivit!! Jättesöt!! :)

Tack!! =) Av nån anledning känns de som om de e de vanligaste jag skriver nu 
Du får hitta på nått nytt att skriva då.. ;) Hahaha..

Ja ska försöka med de tror jag, fingrarna hakar snart upp sig ;-)