rotat i huset
som bebbe skrev har hon varit barnvakt idag åt loke…
jag, andreas och hans lillebror har nämligen hållt på här hemma…
före.

Och efter? hihi Oj, oj, vad ska ni göra?
#2 Så långt orkade de inte ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

tänkte detsamma Gejsa…..hon är seg vår lilla Lisette =0)

#7 HAHAHA Så ställde du nog bara upp för bilden!!! Sen fick Andreas fortsätta…hihi

#8 Arbetsledare som roar sig själv på arbetstid..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#12 HAHAHA du lägger märke till allt du!!

Oj jösses vilket jobb. Vilket rum är det ni håller på med ????

pippa - anej, jag har faktiskt gjort en hel del… jag har fått slänga ner allt i påsar…. o dammsugit! tycker det är riktigt roligt att riva… =)
alex - call me al bundy… ;)

#14 det som var lokes rum innan, det bakom köket lixom. ska sätta in kök där. båda boleväggarna måste tyvärr rivas… =(
helst ska köket vara inne innan måndag. men det återstår att se…

ojdå, lycka till ska jag kanske säga =0) Men det fixar ni säkert !!!
#13 Jajjemen! ^^
Ska bli kul att se det när det är klart, blir säkert jättebra med så duktiga arbetare. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#18 glöm inte den duktiga arbetsledaren! ;)

Suck! Jag förstår nu att det inte blir någon resa till mig då? Jag som hade längtat så dant att få träffa dig och Loke.
Gud vilka ögon Loke har på fotot. Undrar vad han tänker. (river dom mitt rum nu oj, var ska jag sova nu rå) *fniss*
Tog ni bort golvet med eller?

Ha, ha klart till måndag. Jo, jo, det skulle jag vilja se. :)

#20 det är inte helt omöjligt. vill jättegärna upp till andreas moster o mormor. o dig givetvis! ska arbeta för att vi åker upp en helg när andreas börjat jobba. ta en snabbvisit där uppe.
japp golvet är helt borta. sviktade så mkt. när vi tog upp det så såg vi att det var ett stort mellanrum mellan bjälkarna. så det måste fixas vid…

Ok, får väl hoppas fortfarande då. *ler*
Herregud vilket jobb ni har framför er.

#23 ja vi har ju det. men det blir nog grymt bra när det är klart… =9 allt är bättre än vårt pippigula kök…
#19 Självklart inte, hon måste ju ha det allra hårdaste jobbet!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
oj oj oj, här händer det grejjer ;)
jag hoppas ni blir färdiga tills jag kommer, fast å andra sidan har ni ju ny soffa nu :D *paxar soffan*
nå, hur ser det ut nudå?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ohh snacka om dunder jobb ni gjort. Blir säkert jätte skojigt att få i ordning det nya köket sedan. Ser fram emot att se resultatet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Blir säkert jätte fint :) Hur orkar ni? :P

#12 HAHAHA jag såg det oxå men du hann före mig :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Shit vilket grymmejobb! Inte lite imponerad! Ska nog ta o visa gubben dessa bilder så han får se vilken fart det är i vissas hus;-) här är det totalt stiltje(dock fick vi ny ytterdörr o tapeter runt den, insatt för en månad sen men nu är det tyst igen..)
men nu vart jag riktigt elak…för 4 år sedan gick han i vår källare en hel sommare o grävde, hackade väck gjutet golv o grus för hand i 3 av rummen..grävde 40cm ner i grusen och allt detta bar han upp i 2 spannar!!!!!!!!! Sen var det bara att fylla igen m småsten, gjuta nytt golv o lägga in värmegolv o klinka alla de 3 rummen plus ett till…kan ju förstå att han tröttnade….så han är väldigt duktig..
så synd att båleväggarna måste väck…tänk o få ha såna i köket!

#27 ungefät likadant…
#31 men ausabausa, gnäll inte. ditt hus är ju underbart! =)

ojoj vad ni sliter ^^ o vad stor loke har blibit :D aaw
#32 ja oj vad jag gnällde! fölåt! ska inte vara så krävande men har inte tålamod som egenskap ;-D

idag ser det ut så här…
alla väggar som ska bort är borta, nytt fönster är inne. golvet är fixat.
imorgon kommer elektrikern o ska berätta var vi ska dra VP rören =)
men shit vilken skillnad !! :D

Nu kan man se att det blir ett stort fint kök, vad duktiga ni har varit.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Oj, vilket jobb!
Pippigult kök verkar det ju verkligen ha varit! Vem målar något i den färgen? :O Varför existerar den ens? ;)

Gud vad ni sliter!
Jätte roligt att följa :)

#38 det har varit så sedan köket var nytt. ngn gng på 50 talet.. =) riktigt läckert är det ;)
#39 det är roligt att hålla på med oxå faktiskt. mindre roligt att städa dock.
Jösses vad stort det blir!
Blir nog jättebra det där! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#41 du komemr inte att känna igen det nästa gång du kommer hit! =)
#43 nej hade svårt o komma ihåg hur det såg ut genom o kolla på fotot…var helt annorlunda!