TRICK! :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ville visa vad jag lärt Lizzy och Mirakel idag med min kompis! Första gången vi provad att buga med dom! Syns inte jätte bra men ska filma någon annan gång när dom kan det bättre! Kan era hästar något trick? skriv gärna vad dom kan och kanske lägg in en bild! är alltid kul att veta ;)
Min häst kan yoga. Har dock ingen bra bild på det:/
#1Är det när dom tar huvet till bakbenet eller något? Kommer inte ihåg vad det är;)
#2 Ja det är det om inte Annis har lärt hästen något annat :)
Måste fråga hur ni gör för att hästen ska "följa med" ner och lägga benet+huvudet/pannan mot marken?
Kör samma metod med min ponny (dock själv) men han håller bara benet i luften och tar ner huvudet en bit, så det blir ingen "riktig" bug och han ställer sig direkt.
#3 okej!;) Först provade min kompis själv men då ville han inte riktigt ner:/ men den när jag kom också så gick det för jag höll i godiset och lockade men hans huvud ner och min kompis "vek" benet på honom så bara gjorde han det haha! Men det kan ju va att din häst inte riktigt "litar" på dig eller känner sig osäker för det är ju inte naturligt att "buga" i naturen ;) Men men Lizzy (den lilla) så gjorde jag själv men hon bugar inte på samma sett som Mirakel ;) om du vill så kan jag försöka göra en till video och visa lite tydligare typ? :))