Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 932 ggr
[Angel88]
0

Bett sökes!!

Hej söker ett jacktkandar eller ett så kallade Kimbelwick bett i stl 12, 5 antingen delat eller stång, eller i Appel mouth. max pris 200, ska hällst finnas i gbg området. eller i västra götaland.

Det är till min nya foder häst, hon har gått på det förr och trivdes med det, är en häst som lätt blir uttråkad med ett och samma bett, så snälla börja ingen disskution om varför jag ska ha det :)

max 200kr, minus om det ligger för långt bort och måste fracktas då får det max gå på 200kr sammanlagt, annars blir det billigare att köpa ett nytt.

lägger en ny tråd efter som alla kanske inte vet att det hätte kimbelwick bett..

[Angel88]
0

ingen som har ett til salu??

elin
0

du får nog vänta lite mer än 10 minuter kanske?

/Elin

[Angel88]
0

jag la ut en annons igår oxå, men tänkte att ingen visste väl va kimbelwick stod för??

[Angel88]
0

ingen alls som har??

DojoKelder
0

har du kollat på tradera??

[Angel88]
0

nä bra ide..

DojoKelder
0

#6 där brukar finnas en hel del bett..

[Angel88]
0

nop det fanns inga där snyfft..

DojoKelder
0

hmm.. vad ska vi då hitta på..?

fridak
0

kolla www.allaannonser.se, där samlar de annonser från olika annonsplatser tex equippa, hastannonser, blocket m.m.

gejsa
0

#10# Vilken jäkla bra sida när man vet vad man söker. TAckar! :)

[Angel88]
0

tack #10 dom hade inget

fridak
0

#11 den är underbar! när man letar hästgrejjer så tror jag att det nästan bara är hastnet.se som inte finns med av annonssidorna. mkt annat har jag inte sökt efter, el jo balklänning och bil har jag kollat på. och man kan sortera annonserna på olika sätt tex efter datum, eller efter pris.

gejsa
0

Ja, den var verkligen bra. Jag håller på och söker för fullt. Finns ju massor att titta på nu.

fridak
0

fanns etti stl 11,5. din pålla har fel munstorlek;P

fridak
0

och ett i 13,5….

[Angel88]
0

jo, men det är förlitet eller förstort, det är inte bra något av det.. tack en då för din hjälp

fridak
0

ska du ha med eller utan tungfrihet?

fridak
0

hööks har ett för 289 sen får man 30% rabatt så det blir 202,3 iofs så kommer ju frakten på sen också…

[Angel88]
0

#19 va då 30% rabatt???, jag bor rätt nära hööks så jag kan åka dit och köpa, såg inte att det stod 30% rabbat någon stans

fridak
0

finns ett på en annan sida för 185, nytt. med frakt och allt så kostar det 230.

[Angel88]
0

vad för den sida?..

fridak
0

hööks startsida säger 30% rabatt på valfri vara

fridak
0

såg nu att du måste handla för minst 300 efter dragen rabatt och det gäller tom imorgon…

[Angel88]
0

oj, då va det ju inte så billigt längre, fast å andrasidan ska jag ha stigläder och byglar med

fridak
0

du har pm om andra butiken

[Angel88]
0

den där andra sidan du pratade med vad va det för sida…

fridak
0

pmet

fridak
0

skrev om hööks innan, men kom på att det inte är på alla forum man får skriva ut butiksnamn mm. kan räknas som gratisreklam och så…

[Angel88]
0

jasså oki…

fridak
0

men du har ju fått ett meddelande om det iaf;)

Ida_79
0

mitt som är till salu är 12,5cm eller var det 11,5.. ska kolla upp det om du vill????

[Angel88]
0

#32 ja det får du jätte gjärna göra, om det är en jacktstång i 12,5..

tack jag har redan varit inne på den affärs sidan nu tack igen

lisette
0

angel, tycker du inte det är bättre att vänta med att köpa en massa saker? du kanske kan rida henne på ett vanligt bett utan problem?

[Angel88]
0

#34 jag sa att ni inte skulle starta diskution om detta, jag följer vad ägaren asäger, hon går på alla bett men måste byta jätte ofta anars tröttnar hon. ska bara ha det nu efter som vi rider ute hela tidn, då hon kan bli stark. hon rids nu på pelhamstång vilket är mycket skarpare än ett jacktkandar.. vill inte reskera att det händer något det första dt gör, för at några andra tycker anorlunda, jag frågade bara om någon hade något sådant bett till salu, jag bad inte om någon diskution.

lisette
0

ber om ursäkt, har inte läst så noga vad som skrivs i tråden…

gejsa
0

Här är ord och inga visor och hör sen. *skojar*

[Angel88]
0

#37 hihi..

#34 förlåt jag varväldigt trött igår.

Uch hatar dumma västrafik.. igår när jag skulle åka hem från min kille, fanns det inget tåg fören vid ca 19,21. Jag åkte till vänersborg och skulle byta till tåg ner till öxnered för att byta vidare ner till göteborg, va nu då tänker jag det finns inget tåg ju. Bara uddevalla tåget, går och frågar två olika buss chaförer, båda säger olika, den ena säger ta tåget den andre ta buss, bara det att tid tabelerna inte gällde fören på måndag (för busen). Tar uddevalla tåget och fasnar i öxnered, det tåget som vasttrafik hade skrivit ut på hemsidan (som jag skulle åka med enligt dem) gick ju sammtiditg som uddevalla tåget från vänersborg. BLÄÄÄÄ. jag var helt fast på öxnered station. Det gick visseligen ett tåg till vänersborg, men det är ju lika illa att sitta där till 24,00. min kille slutade inte förren vid 22,00 och då ska han sedan hem till sin mamma. Jag hade häller inga pengar på mobilen, så fick låna ett sms av en. Sedan erbjöd sig två främmande män mig sköss, och jag tvekade deräckt. Dom värkade lite skumma, varför sitta på stationen i nästan 1,5 timma extra fasst dom hade bil?, och när jag frågade om dom visste något tåg, helt plötsligt kunde åka diräckt, nä uch det vågade jag inte. Så mammas gubbe fick ta pengar som vi inte hade och åka från göteborg till öxnered och hämnta mig. bllääää… gud va pinsamt..

Snuttan2
0

Vet inte om du köpt något ännu (orkade itne läsa hela tråden), men köp INTE ett delat stångbett! Du förlorar dels effekt och sedan blir det ojämnt så att du väldigt lätt drar hästen ojämnt i varsin mungipa, itne trevligt alls. Därför bra regel: ALDRIG DELADE STÄNGER.

[Angel88]
0

#39 tack snuttan. ska komma ihåg det, hon har ett delat pelham redan ska väl byta ut det sedan..