OT..gravid och fest
är i vecka 23 nu och ska på födelsedagsfest ikväll. Min undran är hur fostret påverkas av hög musik om det nu blir så ikväll när de druckit och blivit fulla där…. barnet hör ju nu….inte skadligt väl?
nej då, min lillebror mår prima, och vi har varit på fest jag å mamma innan han föddes (hon drack inget)..

#1 OK. ne festa ska inte jag heller göra. absolut inte…jo dricka men inget alkohol
ä.. drick lite cola och skratta lite det mår magen bara bra av…
jag gillar inte att dricka men när jag och mina vänner dricker cola tror alla vi e fulla för att vi skrattar så vi nästan pissar på oss..
ja bilder väntar jag med på:)

Det är nog ingen fara Sofie!! Gå du på födelsedagsfesten och ha roligt!!
Jag tror inte heller de är nån fara alls.. :D Ut å ha lite skoj! ;-)

Det finns ju en risk att barnet blir musikaliskt men det är ju smällar man får ta 
haha
Tror inte heller de e ngn fara, han/hon kanske diggar med på sitt sätt då. 
/Elin

#8 haha.. den va bra!!

ni e för härliga här….

jag var på firmafest två dagar innan loke föddes. de hör ju ljuden och ser ljusen, men tar skada? knappast. de ligger så bra där inne.

#13# hihi jo, men så föddes han för tidigt också.

jo men det var ju inte pga jag var ute o dansade… det var stolen som attackerade mig ;)

#15 Hihi attackerade…*mummel*

#15# Ha, ha, ja alla sätt är bra utom dom dåliga. *fniss* stolen!

#16,17 ni skrattar, men ni skulle sett. den hoppade på mig, visade tänder, tuggade av sig sina ben och morrade. jätteläskigt…

Tuggade av sig sina ben och morrade, en stol!! Hihi vad drack du då sa du? Eller rökte du möjligtvis? Fniss