Vad kul =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Är på söndag hästhoppning också men då rider jag vid den tiden :(

det kanske man skulle försöka orka se.. är astrött men vore synd att missa..

Kanske man ska kika på

Såg på det nyss :) Sverige ligger 5!!

Final söndag klockan 15:15 =)
#6 Det får man inte missa =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
såg på det ;)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Min syrra (Lill-jonna) pratade hela tiden så man hörde knappt vad dom sa på TV. Jag bara - mm hela tiden när hon snackade med mig :p Ville bara skrika: HÅLL KLAFFEN UNGE!! :P Nej skämta.

nej, det missa jag! -.-
sverige vart 5 a :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

någon mer än jag som la märke till att många ryttare red med "omkull vridna" händer`?
ne det gjorde inte jag, men johon W (eng) han som stutsade efter hindret, jätte fult…
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#12 Det lade jag märke till. Även att många (framförallt utländska ryttare) red med special bett…

En sak jag la märke till var att många av de stackars hästarna sprang och försökte komma undan de hemska betten många hade!!! Men de kunde de inte p.g.a. att hästarnas munnar var ihopspända me nosgrimmor och nosremmar och allt… Har för mej att detta togs upp i tråden ang. Rollkur oxå…Hemskt att se…
#15 Precis! Oxå alla dessa ryttare som såg ut att vvara i största laget…:/ Jag menar ska en hästg hoppa 1.60 så kanske man inte ska slänga upp en stor ryttare….

#16 Hahaha syftar du på Beerbaum så finns det väl ingen häst som är lagom honom ;) Han måste vara minst 3 meter lång..hiihi
#17 3 meter? :O stackars ! x)
/Elin
#12 vad menar du med "omkullvridna" händer fattade inte :S
Vill du förklara? :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#19 Skulle tro att #12 menade att händerna var vridna, alltså så tummarna pekar mot varann istället för uppåt… Men jag vet inte, kollade inte på programmet själv :)
#20 tack, jag såg. men jag tänkte inte på det.½
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Höll ju bara på en halvtimme, vad sur jag var för det. Bara i ren protest tittade jag inte på det och gick och lade mig istället ^^
Fast jag lyssnade på Royne på radion imorse :)