Vilken färg?
Var lite nyfiken och tänkte höra med er vilken färg ni har i erat stall? 
Tidigare har vi haft vitt och rött, men bygger om just nu.
Där medryttarhästen och hennes föl står är väggarna hälften träfärgade och hälften rött.
Bifogar en bild där man ser i princip hela stallet.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vi har typ vitt i hela stallet, förutom lite grått på boxarna, ganska tråkiga färger bli smutsigt lätt, men det blir ju ett ljust å fint stall :P

Bygger nytt stall nu och kommer att måla boxarna i skogsgrönt och grått…

det är brunt vitt och grå/svart

jag har blått och vitt i stallet.

Vi har grönt och vitt. Har ingen bild just nu…

putt

håller faktiskt på att måla mitt stall… ni får se bilder när det är klart. men det blir svart/vitt och trä.

har inget eget stall , men står änsålänge i hästens stall XD så har samma som henne :)

var ute med hundarna innan och fick ju ta med kameran ut och fota.
detta är ena väggen i bragos box. har målat gallert (snyggt med snett galler, blir så om man dricker öl och svetsar samtidigt) och det vita idag.
har fundering på om själva teglet ska målas svart. vad tycker ni?
kommer ju bli kanon lisette, himla snyggt med vitt på teglet så :)

grönt, vinrött och vitt

grönt, vinrött och vitt
Stallägaren håller på att måla om stallet. Blir vitt, blått och svart i boxarna iaf.
#15 Det var snyggt tycker jag! =)

Vi har mörkbrunt och vitt.
oj lite ovanligt mkt grejor framme nu men hehe ^^

Blå-grått och vitt.

#1 Guu så mysigt!
#7 Jätte läckert :)
/Elin
I nya stallet är det gult och svart. Och i det gammla va det blåt och vitt.
#25 Tack =) Ja det är litet men mysigt och praktiskt.

Mitt och mitt stall. Men stallet där jag hänger i alla fall ;) Det är byns ridskola.

Stallet dit vi ska flytta efter sommaren är vit och blått. Diskreta färger tycker jag.

Vitt / rött :D

mörk gul,röda kanter,och en grå bord och vitt upptill

Utvändigt är det rött m vitt runtfönster o dörrar samt ngr av knutarna och invändigt är det träfärgat samt ena väggen är stenvägg.
i det nya stallet vet jag inte vilken färg det blir invändigt utvändigt blir det samma som hus o garaget, ljusare grön
Lisette! tycker du ska behålla muren i den färg det är o kanske bara lacka det så det är lättare o tvätta av…tycker det vart snyggt m det vita till!

#33 kan man få se fler bilder? ser snyggt ut! 
vitt /ljus blåt

#34 tror du inte det blir för mkt olika färger? ska måla väggen till vänster svart nämligen.
när ska ni börja bygga där hemma då åsa?
Ojdå, vad dålig bilden var då…

svart o vitt :)

vi har klarblått upp till nästan halva väggen och sen är det vitt upp till tak. blått till galler, vita galler och uppåt.