Velar...
I september e det fullt ös för mig o Nisse,
1 sep, KM i dressyr
16 sep, Hopp clear round
29 sep, dressyr clear round
Jag velar vad jag ska hoppa med Nisse, antingen 50 och 60. Eller bara 50. Vi är säkra på 50 cm nu på bortaplan, (hoppat de nu de senaste gångerna vi vart ute) Men 60 cm ser MKT högre ut 
Inte räckena men oxrarna känns flera mils breda x)
Jag vet att vi e mogna för 60 cm… Bara jag som e nervös över en debut på det. Vi har hoppat ett hinder på 87 cm nämligen.
Jag hopptränar en gång i månaden, och ibland blir det ju en clear round då o då i hopp. Så MAX 2 gånger i månaden och ibland inte ens det, på sommaren hoppar vi inte alls då hon blir lite tjockis o trött av sol, insikter och att när hon inte får sova inne :P Min hoppträning i månaden är mest gymnastikhoppning. Men ngn gång ibland höjjer vi till de högre.
Grejjen e den att jag e så rädd om hennes hoppglädje. Hon älskar att hoppa o öronen är ALLTID framåt och hon bjuder så fint själv.
Hon är helt ärlig på hinder också som är en trygghet för mig <3
Därför tycker jag de är lagom o hoppa så mkt som jag gör.
**Vågar jag prova 60 cm?
**Känns bättre o fråga här och höra era åsikter eftersom ni känner oss rätt väl många av er :)
Tacksam för svar.
/elin & Nisse<3
/Elin

ja det tycker jag att ni ska göra. Det är nog bara du som behöver träna höjden eller dina nerver? . Tror nisse klarar det galant ;)

Eftersom du verkar tveka så rid bara 50 denna gång och träna mer på 60 banor hemma så är ni mer säkra på dem tills nästa tävling