Wilda idag *bild*
Idag var jag i stallet och red en sväng på Windy. Dressyrade lite på gräsplanen, och efteråt tog jag ut Wilda på stallplanen och tvingade mamma att ta en helkroppsbild på henne.
Såhär ser hon ut idag alltså, 1 år och 3 veckor gammal ungefär. Säg gärna vad ni tycker om både färgen och exteriören! Dock står hon som en get eller något här, hon är verkligen ingen "stå vackert"-häst. Och marken är inte helt jämn heller, och ni ser inte hennes vackra huvud. Men nåja.
För er som inte vet, hon är alltså korsning arabiskt fullblod, pinto och connemara. Efter Hagens Ryan RC 76.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
oj så stor hon blivit ! :D och fin i färgen är hon också :)

Mkt fin pålle!
#1 Ja hon är så himla stor nu verkligen! Högrest, smäcker och jättefin i färgen tycker jag :) Tippar på att hon är någonstans strax under 140cm hög kanske?

Jätte fin färg :D
Hej!
Oj, vilken fin häst :) Jättefin färg enligt mig :)
Mvh ACB123.
Naw snygging, skimmel om några år? ;)

Myswilda!
:D
#6 Haha jo förhoppningsvis, men personligen gillar jag hennes ovanliga färg nu också ^^

Fin =) lite överbyggd, men det växer säkert till sig ^^
säger som #9 att hon är lite överbyggd men det brukar ju dom flesta åringarna va.
Tycker dock inte att hennes färg är så ovanlig.

Hon är jätte fin som alltid :) Men smäcker är hon väll ändå inte, syns att det är mer connemara å pinto i henne än ngt smäckert, jag skulle säga att hon är rätt biffig ;) Inget fel på det, jag gillar biffiga hästar, dressyrhästar ska vara biffiga ;)

Vackra Wilda!! =) Ser framför mig att Lennox kommer se ganska precis ut sådär om 7 månader =)

#11 och när ska du komentera min häst? 

#11 och när ska du komentera min häst? 
#11 Nej hon är inte direkt smäcker men hon är MYCKET smäckrare än vad hon var för ett par månader sedan ;)

Alice, har du missat att jag inte har något minne? 
Putt =)

Hon är superfin! ;) Gillar verkligen färgen, fast det försvinner väl sen :/
SÖT!:D

Superfin kropp och färg :)
Putt :D
Putt 
Hon har verkligen vuxit och ändrat färg sen jag såg henne. :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
fina wilda, vare wild wonder hon hette om jag inte minns helt fel? ;)
/Elin
#24 Ja, Wild Wonder =)

Så söter så!
Vad skulle ni kalla hennes färg? :P