Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 4743 ggr
Love-Charlie
0

Gunnorp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej är det någon här som har varit på Gunnorps ridläger i Linköping? =D Jag var där och hade en maxad c-ponny som heter Zkarlet. Helt underbar. Men hon är lite komplicerad, då hon bara är 5 år :P .

Zkarlet på bilden såklart ^^

Cilla89
0

nope, har jag inte, men dte var en snygg ponny :D gillar färgen :D

wewwa
0

Samma som #1 : )

mixxxan
0

jag har tagit ridlektioner där:Dred då dojdoj.lill fixa?,kavat.. ja det var dem som var bäst enlit mig:D står de kvar??

Love-Charlie
0

hon är jätte fin , =D … okej , i sånna fall tkr jag ni ska pröva det ;D

Cilla89
0

#4 så jäädra häftig :D

Love-Charlie
0

#3 doj.doj tror jag inte finns kvar. den enda som jag såg och vet står kvar där är lill-fixa ;)

#5 jaah . :D då bjuder jag på en till bild ^^

Cilla89
0

#6 vad heter färgen? ;)

Love-Charlie
0

#7 , har faktiskt ingen aning xP   Men skulle tippa på nå tigrerad lr nåt. ^^ är inte så haj på sådana färger . jag kan många men inte den färgen .xD

Believer
0

jättefin häst! =)

Believer
0

sorry.. mena så klart ponny =P

Love-Charlie
0

#10 haha det gör juh inget . jag brukar också säga häst xD   hon tackar säkert. ;)

Love-Charlie
0

*putt

Love-Charlie
0

är det ingen som har varit på gunnorp ? :P

Love-Charlie
0
mixxxan
1

#6 okej,,dojdoj var mkt rolig att rida:D står farytaile där? Zkarlet var ur frän och har ett coolt namn;)

Love-Charlie
0

#7, jag har tagit reda på vad hon är för färg, och som jag sa så är hon tigrerad. =)

#15 ingen aning faktiskt. såg iaf ingen som hette så där iaf . ja hon är underbar . :D

Gyllan
0

Jag och en kompis var där på ridläger för eum 3 sommrar sen., tyckte det var sådär : /

Love-Charlie
0

#17 tråkigt att ni inte tkt om det så mkt . Jag älskar det stället dom är så snälla och har underbara men vissa busiga hästar och ponnyer . :D

Spader-EliN
0

viee Zkalman ^^ Zkarlet af steen heter hon då;)  jepp hon är lite knepig, knepigare än vad många av våra unghästar varit därför valla lämnade tbx henne

Love-Charlie
0

#19 Joo det vet jag att hon heter ;) … Joo läste det på deras hemsida. Jag hade juh Zkarlet en hel vecka på Gunnorps ridläger, hon är helt underbar och många tkt att vi passade ihop, så det är jag glad över. :D

Snuttan2
0

titta vad jag har..

Candellia

Snuttan2
0

Titan å en som jag kommer ihåg som tunnan, tror det är ett sto…

Snuttan2
0

Fairy Tale

Love-Charlie
0

#22 Titan red min kompis på lägret . =)