Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 712 ggr
LindaKarlstrom
0

Shoppat :D

Woho, idag har jag varit och shoppat lite grejer i stan ^^

Lädergrimma - 150 kr (fick den billigare då metallen var lite missfärgad, men färgen går att skrapa bort)
Shortchaps - ca 600 kr
Tyglar - 50 kr
Canter coat whitener
+ lite småsaker ^^

Märken o sånt på grejerna kommer jag inte ihåg så här på rak arm xD

Men jag är riktigt nöjd med det jag köpte och Banjo var snygg i grimman som jag fick ruggigt billigt Skrattande

Snuttan2
0

Det är alltid bra att shoppa :D Oskyldig

Jag har köpt mig Veredus Carbon Gel skydd till min fjant idag eftersom alla mina vanliga skydd inte kommer duga till henne (dels vill hon bara ha egna Oskyldig å sen är hon rädd för kardborreband stor del utav tiden).

Planerar även upp hennes vinter-garderob  :P

LindaKarlstrom
0

Ja och jättekul :D Bara synd att jag inte har någon egen häst att handla till ;)

Snuttan2
0

Du kan få handla åt min med om du vill ;)

LindaKarlstrom
0

Haha ;)

AliceL
0

min ponny vill åxå ha nya saker :D hon har ju, öhm, bara runt 20 täcken och 25 schabrak och 10-15 par lindor och 10 grimmor och… x''D

LindaKarlstrom
0

Då anser jag att Banjo är i akut behov av grejer om man gämför med din ponny ;)

AliceL
0

Bellis använder faktiskt inte så många av dom där grejerna xD men min mamma köper ett täcke varje gång hon går in i en ridsportsaffär, trots att vi har en miljard -.-

LindaKarlstrom
0

Haha men hon anser kanske att det är bra att ha en eller två i resev ^^ Du kan hälsa att hon gärna får köpa ett tävlingstäcke i storlek 115-120 som ska passa på en ljus fux och skicka med posten åt mig ;)

AliceL
0

#8 jag kanske har ett du kan köpa, vet dock inte på rak arm hur stort det är, tror det är 115. det är sjukt snyggt, ulltäcke, typ bruntgröntbeige. för stort i bogarna till min lilla fjant. -.-

LindaKarlstrom
0

#9. Ah :/ Kan du fixa bild på det? :D

AliceL
0

#10 jupp ^^

LindaKarlstrom
0

Vad bra :D Vet dock inte om jag har råd att köpa ett täcke just nu, men jag kan ju alltid titta på det och drömma mig bort o hoppas att du har kvar det i framtiden ;)

AliceL
0

skicka ett PM eller ngt om jag glömmer av mig xD det var inte såå dyrt, får prata m mor ^^