tävlingsskåp
Hej allihopa!
Gud vad jag är dålig på vara här nu för tiden. Har så mycket med nytt jobb, tävlingar och flytten ifrån förra sambon.
Min älskade lillebror har lovat att svetsa ihop ett tävlingsskåp till mig i julklapp. Jag undrar om någon av er har måtten på skåpet? (alla mått: höjd på skåpet, bredd, djup)
och så undrar jag hur era skåp är inredda? vad för lådor på ovansidan? krokar m.m? vad har ni för hjul på dem? handtag för att dra?
Alla tips är välkomna!

Det viktigaste är väl att det får plats i transporten? Mer vet jag inte, har inget själv, fast jags kulle verkligen vilja ha (A)
Vad kul att du är här ems…
Vi har eget stall o tävlar inte, så vi har inga skåp…

Hej o välkommen hit igen :) :D
Vet inte riktigt med skåpet, men kan du inte kolla hur stor sadeln är o sen mäta lite utifrån den ?

Har undrat vart du tagit vägen, kul att se dig igen :)
Skulle gå för vad Alice säger, att se hur mkt plats man har i transporten å se lite på vad för mått skåpen brukar vara, går ju att bara slå lite på olika butiker som har sådana och se vad det står…
Jag skulle också kolla så att sadeln verkligen går in i skåpet. 
Har sett att de annonserar ut skåp som är 65(b) x 65(d) x 120(h)
hej igen ems ! :D
jo jag vet att jag varit dålig på vara här… kände lite att jag inte fick ut så mycket av det *sorry*. Hade inget att fråga eller undra, och var mest inne och bara slösade tid och energi.. plus att min dator har krashat!
jag får nog gå och mäta ett skåp på någon affär..!