jul pynta häst.
Hej! Nu äre såhär att jag behöver snabb hjälp! Jag ska ha kadril på ridskolan och vi ska pynta hästen fin! Men jag har en grund men vilka färger på glittret ??? Vad tycker du? Jag ska skriva jär nedan för vad grunden är och så. Jag ska ha tre knoppar i mannen och linda in knopparna i glitter. Jag ska ha blå glitter 'vax', den är en flaska med blått glitter man ska he i mannen. Jag ska ha blåa roseter över glitter knopparna, så jag kan ej ha blåa glitter knoppar. Sen från knopparna ska nått hänga ner. Svansen ska jag ha ett hjärta längst upp på svans roten. ( den är röd men kan linda in andra glitter färgee runt hjärtat. Sen ska det hänga tre trädar/glitter från hjärtat. Detta är grunderna så vad jag vill ha tips på är: Vilken färg på glittret ska jag ha runt knopparna.? Vad ska hänga ner feån knopparna.? Vad ska hjärtat ha för färg? Vad ska hänga ner från hjärtat? Ni får välja vilken färg på glittret so n helst hålk er bara till grunderna. Obs! Hästen är skimmel! Så ta gärna starka färger inte silver. Snälla kom med idéer. Om du ha nått helt annat slm vore perfekt kom med de också.
Hästen på profil bilden det är den hästen jag ska rida
Jag hade lindat fast rött glitter i knopparna på manen, både juligt och passar fint till skimmlar.
Matchar även hjärtat du ska ha i svansen. ^^
Tack gör tipset!
rött och grönt passar bra ihop, samt att det är juliga färger båda två :) kanske guld hade passat in också om du tycker det är för lite med två färger :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Vad tycker ni om färgerna guld, silver och rött på vit häst?
:-D:-D:-D:-D
Isblått guld och rött passar på vita hästar❤️ Men tänk på att inte sätta glitter där det kan klia på hästen
Vars är hästen mäst känsligast, Linnea?