Arab-ägare!

Hej, hej. Jag har fyra fullblodsaraber, två hingstar och två ston, och en angloarab, sto. (till salu…:))
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

okeej hehe. du har inga bilder på dem? =P

Inte för tillfället. datorn var full av virus för ett tag sen så vi fick radera en hel del. Har inte hunnit fylla på med nya. Min 17åriga hingst är förresten e:Glaz, u:Gowa (ue:Nimbusz), mitt 19åriga sto e:Lekier, u:Wän-Eliza. Dessa två har ett hingstföl ihop. Sen har jag ett lånat 10årigt sto e:Etogram. Anglon är efter min arabhingst, Gowlaz, undan ett fullblodsto jag sålde i vintras, Dangerous Red…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

vilken sötnos =P

Windy är halvarab (pinto också) men får väl vara med ändå? ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag har sju egna araber, bilder på dem får ni gärna kolla in på www.arabianteam.se :)
Nasaska sto f-89 e.Sas x Napodska/Narav Ibn Aswan
Noora sto f-94 e.Metat x Nasaska/Sas
Al Ja'bar hingst f-05 e.Notariat x Noora/Metat
Marjaan hingst f-05 e.Mambo BE x Menova/Garanti
White Reflection sto -06 e.Nazeem Ibn Jashana x Wimpy/Symba
AT Ekstreem hingst -07 e.Ekselent x Noora/Metat
AT Nadira sto -07 e.Ekselent x Nasaska/Sas
Sen har jag två hästar på träning;
Ekselent hingst -00 e.Ekstern PL x Fara DK/Etat
Jeenial valack -95 e.Imppressiv (minns ej mor och morfar…)
Lite för många, men har hingstfölet Ekstreem och Marjaan till salu ;) Samt så lånar jag ut Noora till seriös avelsintresserad och garanterat GOTT hem.

va fina araber alla har =P vill ha meeeer bilder. hihi

har först Epana -95 e.Pasat
Och så var det detta med att ha hjälm på fotona ;o) // Charlotte

#12 vilken snygging :D

#19 Visst e hon ;) Lyckades ju oxå med bilden igår, det enda som var synd var ju att hon hade grimman på sig,.

#18. Vilken sötnos!
#7 det är mest varmblod in Bus va? hon påminner om en av mina varmblod, en valack han springer omkring sådär för att impa på oss alla.
han ser så vacker ut men det är bara spel, inte särskilt vacker extriört och tyvärr då inte heller så hållbar, halt för tredje gången i år.
snygga,godbitar mm gillar att dom ser vilda ut. :)

#24 Ja, hon har mer varmblod i sig. Men exteriört är det inget större fel på henne. Det enda är väl hennes korta hals. Hon har inga problem med benen såsom leder mm utan har hon problem så beror det på att hon har slagit av en muskel.

Shadow Man
e. Hillman
u.Silver Ruzi.. .Nånting ;P
Sen har ja Memphiiz.. Fast han är Arab/holstainare
e.Cortus
u.Storgrards Jooline <333 <-- Var min älskling <333 Fick avlivas =,(
Bilder har ja på en annan dator ;P
här är också en bild på Fizz o ja när vi tävlar :) Underbara häst!
*bilden borttagen pga copyright*

tessa# Så nu har du två hästar då?=)vad fin han var.
#38: Jajjemän, sedan i slutet av maj har jag två hästar - helt fantastiskt egentligen, inget som jag direkt hade planerat men är såå glad över mina fina, fina pållar =) Eneldo är jättefin OCH världens mysigaste. - en guldklimp!