OT: Fobier?
Har du fobier för något?
Min största fobi är tandläkare, är livrädd för dem. Så pass mkt att jag inte gått till tandläkaren på flera år.
Ormar är min andra fobi.

Spindlar och getingar, tandläkaren, mörkret . Kanske något mer, kommer inte ihåg just nu :)
Ormar! Helt klart, uhh vad dom är hemska (tkr jag)…
Jag kan inte ens läsa en tidning om det finns en bild på en orm med… : O

Insekter! Ush! Sen höga höjder och öronläkarn sist jag var där började jag gråta :'( Han sprutade vatten i öronen jätte hårt så jag tror seriöst han förstörde något i örat..hade ont i örat i flera månader (När jag tog på det)
spindlar och myror dom är så äkliga
Små utrymmen är hemska. :S
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Nej, jag tror faktist inte att jag har några fobier.

höjder, mörker och att bli lämnad ensam..

höjder! och mörkt vatten :S

Har en fobi, clowner
Spindlar, den andra har jag arbetat bort med hjälp av en jättebra tandläkare.

spindlar, hissar , stegar och tandläkare.

spindlar, hissar, stegar och tandläkare.

oj dubbelt. haha.
Höjder, småkryp, vatten, rida brevid stora vägen (Ö. leden, folk kör som tokar där..)

Fiskar…jobbigt då jag älskar att bada

sprutor, jag tappar kontrollen helt och bara skriker och slår omkring mig XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

hur sjutton kunde jag glömma att nämna min sprut-fobi. det är ju den värsta fobin jag har haha. helt sjukt är det. men men.

fixar inte att stå på galler ovanför hålor…
spindlar och ormar…det är ju lungt det värsta som finns.
Mörker, spindlar, tandläkare. Är lite klaustrofobisk också.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
vatten.

Spindlar och höjder.
Mörkret, när ngn spyr, spindlar, ormar …
/Elin

samma som #23 och ALLA småkryp! tillåmed rädd för fjärilar ju! fina å se på, men röra/komma nära=Nääjh! sen sprutor, vatten (har varit nära å drunknat), gillar inte att vara instängd har blitt det två ggr, skumma gubbar (tihi) och sen är de vel att prata med okända personer.. de va mina problem det.. ;) Många.. vet
Njae, jag har ingen fobi direkt, men jag tycker att insekter i alla slag är så otroligt äckliga.. ^^

spindlar! åsså ogillar jag mörker och att vara ensam i mörker. 8)

Höga höjder o getingar då jag inte tål dom. Tror inte de är nå mer
hehe om jag ska vara ärlig så äre disktrasor :)
kan ha lite fobi för o åka små båtar typ roddbåtar etc. Stora färjor har jag inga problem med…

SPINDLAR OCH SPRUTOR!!!! Fy för sånt!!!!

Tack pippa, sprutor ska vara med på min lista oxå!!! Iaf så länge jag inte håller i dom själv o ska spruta nå djur, då går de bra, men om någon annan ska spruta djur eller mig (hemska tanke) så svimmar jag

#31 hihi kan inte heller kolla på när djur ska sprutas..

Lyckligt lottad…inga fobier
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
När jag inte har kontroll :S
Sprutor (nästan svimmar när jag tar dom) och Jennie
myror, sprutor, små utrymmen, små hissar, vara ute i åska, stegar mm

Myror, larver (små vit som är flera stycken och bara kryper, huja), kryp över huvutaget och clowner! Finns inge värre än dom.
När jag var mindre så satte jag mig i en myrstack så jag hade myror på hela mig, kommer dock inte ihåg det men sitter säkert kvar i mig.. Behöver bara se en myra och det kryper på mig.. Och clowner, jag har nog sett för mycket skräckfimler med dom i:P. Men dom är hemska.