Tror det är en bilruta med regndroppar på ;)

Flugskit på ett fönster och det är mörkt ute. Rätt eller fel? :)

Båda är fel än så länge..;)

Gick du och la dig pippa_?

Tror det kan va svårt att gissa då det INTE ser ut som vad det är…
Vill ni ha en ledtråd eller ni vill fortsätta me gissningar? haha

Oj, vi skrev visst samtidigt. hihi Fel! Vad sjutton.

En ledtråd tack. *ler*
jag tror att det är en massa flugur/myggor underifrån på natten :)

Jag gissar på antinge detsamma som Briandt, alltså mygg/insekter i mörker som är överbländade utav blixt eller stjärnor eller nått…

mygg och knott!!!
äääh, jag gissar på himlen :)

pippa har tagit foto på ngt mörkt, och det är damm som varit runt kameran?

Jag tror det är en bilruta och så snöar det. Tagit alltså när det är mörkt och snöigt, utan blixt (såklart då) ;) Det är min gissning ;)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

mjäll??? 

stjärnor ? ^^

Jag gratulerar #9 #10 och #11!!! Det var riktigt bra gjort!! Hade inte listat ut det själv om nån visat mej den bilden…haha

Har ni så mycket mygg? Jag har blivit myggbiten en gång denna sommar. Vi har aldrig haft så lite mygg som i år tror jag. Dom har visst flyttat till er. hihi
Är det taget från ett bilfönster?

#18 Nee taget från balkongen..hihi..Det var en myggsvärm jag tog på precis utanför balkongen..helt sjukt!! Annars har jag inte sett så mkt mygg här heller..=)

Åh, fy fasen vad mycket ni måste ha då. hihi NI tog allt vatten från oss och våra mygg i sommar.

#20 Hihi mmm sant
Jag har blivit myggbiten SKITMYVKET, varje dag får jag 5-10 myggstick så jag ser nästan ut som en prickig korv på benen :P
Jag brukar nästan aldrig få myggbett, men iår har dom varit överjävliga
Det blir inte ens vanliga myggbett, utan sår! Börjar fundera på om det är blinningar, men det har jag knappt sett några…

Hihi dom ÄR hos er allihop. *fniss*
jag hörde på radion inatt om en kille som uppfann saker, och faktiskt höll på med en myggmojjäng….:D
Myggarna här jag bor är så stora så man kan höra dom surra som flugor :O
Hihi, vad kul det va :D

#25# Myggmojäng?