Fy F*n
Detta året har varit Grymt jobbigt.Den sjunde januari gick min häst bort bara tre år gammal i en olycka i hagen.Sen har ja varit jätte sjuk detta året och varit stammis på sjukhuset typ Och i Onsdags kväll Gick Lukas våran underbara stallhund bort han blev hela 14 år gammal.Saknar honom så och är ledsen, försöker att inte tänka så mkt på d för då blir ja så himla ledsen.Detta året har varit så trist.Och jobbigt.

stackare.. =(

Ja, det är trist när djuren går bort. Lever tyvärr inte så länge här på jorden.
Åh fy vad trist.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

ååh :'( Stackare.. hoppas det vänder om och resten av året blir bra..
jobbigt när sorgligheter kommer efter varandra.. hoppas d blir bättre framöver.. min mamma förlorade sin mamma för ett tag sen.. 3 veckor senare va hon tvungen o ta bort sin katt =/
Vad tråkigt vet hur det känns :'( R.I.P

vad trist :(
Trist.. : /
Det tråkigaste för mig detta året är väl att min förra katt dog i januari och att vi har sålt min ponny i maj…
Det roliga är väl att vi har skaffat ny katt och att stallrenoveringen börjar bli klar…
Nu åkte ja av hästen också..usch ja ..detta året är verkligen inte kul..:/

#9 sicken otur :O

#9 usch.. :( stackars, du får la ta det lite lugnt
Då var det dags för mer otur..Min Farmor kommer strax att gå bort….Vill inte leva mer:'(

Näääääää….. : ´|

usch stackare!… det senaste året(sen förra sommaren)har för mej varit kantat med div otrevligeter oxå… men på ngt konstigt sätt tar man sej ur dom, för det har hänt mkt bra oxå….. fast skulle jag behöva ta bort min häst så vet jag faktiskt inte..
#12,usch nej elin, så jobbigt…*krama om*