Tävlingsresultatet
Av 52 startande blev 2 uteslutna, 1 på egen begäran och 1 pga halt häst.
Jag har räknat ut att jag och Nasse kom i mål på delad 33:e plats tillsammans med två andra.
Vi kom in på tiden 3h 38 minuter och hade haft en snitt hastighet på 11km/h (i stort sett snabb trav hela tiden med kortare skrittpass och någon liten lugn galopp).
Första varvet gick på 1h 44min och andra varvet på 1h 54 min då hade det varit 30 min obligatorisk paus mellan.
Dom som red snabbast kom in på tiden 3h 2 min….man fick inte rida snabbare än 3h och inte långsammare än 5h.
Nu var ju detta en CR så egentligen räknas inga placeringar bara om man blivit godkänd eller ej…men det är kul att veta ändå hur många som var före :o)
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Det är ju alltid roligt att veta sin placering och huvudsaken är att du själv är nöjd.

Jag är kanon nöjd med hela dagen….förutom lerbadet då ;o)
Nasse är en sådan härlig häst, hon är cool och väldigt miljötränad så det är inte mycket som bekommer henne !
Vi hade en super dag !!
Mvh CBA
Härligt! Så nu blir det tävling nästa???

Japp, den 3/6 går Rönningeritten Uppsala av stapeln och då ska vi vara med på deras 50 km tävling :o)
Camilla ska väl vara med på deras 80 km med Delicat oxå….
Mvh CBA

Ca mitten på första tävlingen det var inte illa det, jag tyckte det var bra bara att komma i mål. Grattis, nu måste du vara laddad för mer

Ja jag är riktigt stolt över mig själv (även min make som var en av mina groomar blev lite imponerad) 
I vanliga fall är det bara rosett och diplom till alla som blir godkända men den här gången hade de ett (1) sponsor pris som de hade lottat ut vem som skulle få….och det blev JAG…jag som ALDRIG vinner nått annars (inte ens när det är vinstchans varje gång) ! Det var en hjälm (Troxel Spirit heter den) värd drygt 600:-. Det är en sådan där lättviktshjälm som de flesta distans ryttare har och som är ordentligt ventilerad så man inte kokar skallen på sommaren :o)
De lottade även ut några priser till alla som var helt gröna och som lyckats fylla tävlingsanmälan korrekt…men det var småpriser (bla plånbok och paraply). Jag är fortfarande lite chockad över att jag vann hjälmen
. Så nu behöver jag inte köpa en sådan hjälm vilket jag hade tänkt !
Mvh CBA

Vilken tur du hade. Grattis igen.

vad bra att dt gick så bra =) och att du vann hjälmen ! (: