Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2194 ggr
[Tilde!]
0

Pennygirl

ja, nu finns det ju reklam här på iFokus om att börja prenumerera på pennygirl. Få välkommspaketet gör endast 9 kr! + tiotusen i porto-.- Där får man häst böcker, tidningar, tillbehör, armband och annat.. Vad tycker du om det, om du prenumererar?

Pelzi
0

Jag tycker att det innehåller mest skräp saker, paketen är dyra spenderar hellre dem pengar man får betala för ett paket, på hööks.

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Caf_Roy
0

Jag har köpt mig en fiffig liten låda, så mitt internet är reklamfritt!

Jag var väldigt sugen på att gå med i pollux när jag var mindre, främst på grund av alla hästböckerna som varken gick att köpa någon annan stanns eller låna på biblan. Men sen fick jag köpa en trave billigt av en som prenumererade, så då blev jag nöjd.

Sen känns det som att allt som riktar sig till barn i den vägen bara blir billigare och billigare gjort och dyrare och dyrare att få. Det är som att de tror att tjejer köper vad skräp som helst bara det är rosa med lite glitter på.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Uss
0

#2 … men det gör de ju? Annars hade det inte funnits så mycket rosa glittergrejer med fluff på.

Vad är det för fiffig låda?? Det låter väldigt intressant!

Caf_Roy
0

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

CelsiusT
0

Har också reklamfritt, så fattade först inte vad det handlade om. Samma med folk som skriver om reklamen på facebook, fattar nada, jag har ju liksom inte reklam så tänker inte på att den finns ;P

Jag har adbl0ck +

Medarbetare på westernridning.ifokus

Uss
0

#5 joodå - den finns… Men vad bra, detta ska vi kolla på!

thea_thea
0

Här på iFokus är det bättre att skaffa iFokus utan reklam, då stödjer man iFokus så dom kan fortsätta utveckla siten :)

Vi med djur
0

Min dotter prenumererar på den. Hon bara älskar den tidningen.Ps, jag smygläser den också :)'

CelsiusT
0

#7 Är Insider reklamfritt?

Medarbetare på westernridning.ifokus

thea_thea
0

http://www.ifokus.se/about/ad-free Jag förstår det som om att utöver Insider kan man betala för en tjänst som tar bort reklamen :)