Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettfoder
Läst 3036 ggr
Julia
0

Foderhäst önskas

Hej,

är det någon som vet nån som vill låna ut en shettis ellr a-b ponny på foder?..

Mvh Julia

jo
0

Det finns massor av sidor på nätet där du kan gå in och söka/annonsera själv för bästa resultat, ex:

bukefalos.se

hästannonser.se

annons direkt.se

hästmagazinet.se

hästnet.se

horsetrading.se

Lycka till med ditt letande

LinneaG
0

Tack, min systeryster som hittade till ridsport o
skriver lite hur som helst =)

Faxlin
0

Men det var väl roligt att systeryster hittade hit.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jen
0

jag har en kompis som ska låna ut el sälja sin shettis!

en valack, jättesöt och snäll, lite riden.

LinneaG
0

Okie, hur hög e han?
min syster är 140-145..

jen
0

skulle tippa på  ca 95-100cm

Julia
0

Linnea jag är en 150

gejsa
0

Ha, ha vet ni inte hur långa ni är fast ni är syskon.Flört

Kiara
0

Jag har inte en aning om hur lång min son ärGeneradden lymmeln växer ju hela tidenHemlis

Julia
0

Jen,

vart står shettisen?,tro du att jag skulle kunna rida denn eller bara hålla på med den?.

emsems
0

jag tror det är svårt att hinna shettisar och andra ponnyer nu över sommaren, det verkar vara många som har ute annonser om sommarhästar!

Julia
0

men då sa ju att din kompis har en shettis, jag undrar om den gärna vill rymma?. Jag vill veta mer om de.

Älskar_hästar
0

gejsa - Jag har 7 syskon och vet inte äns vilka månader de fyller år , värre än att hur långa dom är ! ;o

gejsa
0

ja, det är ännu mer otroligt att inte veta när sina syskon fyller år. Herregud! Var ska detta sluta.

Faxlin
0

hmm, jag har heller ingen aning om när mina syskon fyller. Kommer knappt ihåg hur gamla de är heller. Fast vi är 9 stycken så det kan väl vara en ursäkt. hehe

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kiara
0

Min dotters pappa kan missa hennes födelsedag med flera månader, ett år så kom han med både julklappar och födelsedags present i juni. Men i år så lyckades han pricka in den 19 februari Generad men han missade totalt julaftonFot i munnnen

felicia
0

Heej Julia, såg att du är linneas syrra, det är felicia som har ridit både Kapzel och Samaranch i stallet där hon har sin/sina hästar. såg att du ville ha foderhäst.. jag letar foderhäst just nu men mamma vill helst att jag delar med någon.. elelr har medryttare, du kanske är intresserad? antingen vara halvfodervärd elelr medryttare, jag har spanat in 1 D-ponny och 2 C-ponnyer som jg kanske tänkt att provrida.. du kan väll höra av dig på min msn?: flii-san@hotmail.com  Jusste, jag har tänkt ha den i stalelt vid linneas hästar på torresta oxå, har redan frågat anna om stallplats :D:D

Viickan_
0

Har en maxad C ;) Hehe.