Hjälp mig
Åå jag har letat så länge eter en bra ponny som jag kan bli medryttare på.. Det slutar nästan alltid med att dom ska höra av sig efter provridning, eller något annat men hör aldrig av sig. Jag kan bli så sur över detta och tycka att om dom nu haft en annan där innan eller som passa hästen eller så, och dom säger de så är det 100% okej. Men. När dom bara inte hör av sig och jag skickat ett sms om varför och ser att smset är läst så blir jag riktigt besviken faktist. Tycker att de är dålig stil. Så nu till de jag egentligen skulle fråga. 1. Vet någon nån bra sida där man kan kolla efter medryttarhäst? Vet bara om blocket och hästnet. 2. Är det någon som behöver medryttare? 3. Någon som vill hjälpa mig att kolla? Bor i Göteborg.
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Jag har brutit min arm så jag och ägaren till ponnyn som jag mejlade innan olyckan pratade om att jag skulle åka och hälsa på dom och hästen osv. Och jag skickade ett sms för 2 veckor sen om att min mobil har varit på lagning och jag inte sätt om hon har hört av sig, men att jag fortfarande var intresserad. Hon smsade mig nu och bad om ursäkt för hon hade helt missat mitt sms haha xD men hästen jag kanske skulle bli medryttare på va till salu nu och är utlånad på prov och det funkade tydligen väldigt bra så han skulle nog bli köpt. Men nu så har dom hittat en c-ponny som dom kanske skulle köpa som tydligen skulle passa mig väldigt bra. Men de va inte bestämt att dom skulle köpa den än. Jag skulle höra av mig till henne när min arm är helt läkt och för rida igen. Denna ägaren är så bra att ha å göra med! Pratat väldigt mycket med henne och hon har en dotter i min ålder som skulle hjälpa mig med ridningen ibland, kanske rida tillsammans ibland med deras andra ponny. ägaren är ridskolelärare och kan hjälpa mig väldigt mycket om det behövs och dom har bett mig att om jag blir medryttare skulle dom gärna vilja att jag följer med när dom ska tävla eller så om jag ville. Låter de inte bra? Så glad!:D mest över att hon inte dissa mitt sms utan att hon bara missat de.. Haha! Men de känns väldigt bra just nu. Det är så många som bara har struntat i mig ibland för att dom antingen inte behöver längre eller redan hittat. Tror att jag har pratat med ägaren på telefon 3 gånger och skickat mycket sms. Jag vet att hon hade en annan som hade hört av sig men hon har en till ponny så hon sa att isåfall får jag b ponnyn och hon den andra om det funkar. Men nu kommer ju antagligen b ponnyn säljas men om dom köper c ponnyn så tror jag att de passar ännu bättre med min längd då jag är 160 cm. Nu blev detta långt men är super glad^^
Jag vet att hon hade en annan som hört av sig men hon HADE en till ponny* den är såld nu men don har köpt en ny