Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 603 ggr
Mandysan
0

Hästsaker säljes!

Jag har rensat lite och följande saker säljs:

Globus Softbit, 12.5 cm Rakt tränsbett med äpplesmak. Använt 2 ggr. Nypris 219:-, Säljs för 150:-. Lite smutsigt men jag gör rent det så mkt jag kan.

Säkerhetsväst Equi-Page. Vuxen XS. Har dragkedja i fram (dock ngt trasig men det påverkar inte användbarheten) och reflexband. Nivå 2. Tyget är lite trasigt i sidan men inget stort, det går säkert att fixa. Regelbundet använd i 1½ år. Nypris ca 1200:- Säljes för 200:-

Säkerhetsväst Equi-Page Vuxen XS. Dragkedja ifram och reflexband. Nivå 3. Regelbundet använd men hel och fin. Nypris ca 1350 :-, Säljes för 500:-

Bakstrykkappor Horse Guard stl S/M. Använda men i fint skick. Nypris 220:-, Säljes för 70:-

Tredelat fullcheek 13 cm Välanvänt. 50:-

Köparen betalar ev frakt. Sakerna finns i Skövde. Viss prutmån.

/amanda

__iE
0

*putt*

E_hjo
0

*Funderar på tränsbettet, funderar på tränsbettet, funderar på tränsbettet…* Hiiiiii!   : P

Mandysan
0

Säg till när du har funderat färdigt ;)

Mandysan
0

Du kan ju komma hit på lördag (Hästens Dag) och titta på det ;-)

wewwa
0

puttar

E_hjo
0

Hästens dag! Sånt e kul!  : D

Mandysan
0

Kommer du och tittar på bettet imorrn? :)

Mandysan
0

putt

E_hjo
0

Ja vet inteee!!! Eh, uh… : |

E_hjo
0

Har du kvar bettet?   : P

tessa
0

Har du foton på skydden? =)

Mandysan
0

Bettet är kvar…:) Hm, foto på skydden blir inte lätt (trasig kamera) men jag får se om jag kan fixa ngt =)

E_hjo
0

Skickar ett PM.  : )

Mandysan
0

Nu är bettet tingat! ;o)

tessa
0

#12; Det vore toppen =) Hur ser de ut, skick och modell?

Mandysan
0

Jag tvättade skydden idag. Det är "vanliga" bakstrykkappor med kardbooreknäppning. Några små repor på det hårda. Det står stl S men de är stora i storleken (skulle kanske passa Eneldo?). Svarta ;)