nya rid/hoppbilder
Mamma tog lite bilder idag när jag red =)
Ni får kommentera om ni vill, men ni kan ju ha i bakhuvudet att jag inte haft han så länge så vi är fortfarande på styra-starta-stanna-stadiet 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

den bästa hoppbilden hon fick till ;) jag har visst börjat flaxa med skänkeln igen…

detta blev ett mycket konstigt hopp, men jag ryckte honom inte i munnen iaf

Pluttlitet hinder tyckte Blacky, bäst att hoppa av lite tidigt ;)

eh vart tog bilderna vägen i 1,2 & 4? 

putt
Vad fint han hoppar!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Fina bilder :) Synd inte skarpan var bättre vill se mera av er två <3

det är en 2.0 MP mobilkamera så XD dessutom mamma som fotat XD
Ja visst är han fin!! men han är lite skadad nu :/

stort han hoppar, :D
Ååh va fina ni är :D <3

waah det är högt… den nedersta är mer lagom! =)
Kul att se att ni har ridit ihop er……. han ser super trevlig ut. Pussa blacky från mig 
putt ….
putt

Jättefint! : D

Tackar =) Var meningen att vi skulle hoppa mer men någon hade kört iväg med alla hinder utom detta
så är det ibland
#17 jadå det ska jag =)

Vad betyder putt? (A)

Varför är han skadad?
Hur har det gått med Peppe?

#23 han är inte skadad, fick bara en reva som jag tyckte var enorm…men så är det väl alltid när det gäller ens häst… finns en bild i samma inlägg
Peppe går här hemma fortfarande =) Har en liten tjej som rider honom några dagar i veckan. vi vet troligtvis anledningen till hältan nu iaf (eller misstänker kanske man säger då), även om vi inte har diagnos från veterinär. han har/haft väldiga spänningar i ryggslut/länd/kors/rumpan och nåt i manken. har fått massage och laserbehandling. reagerade vid höger bak av laser och hälta visar sig väl ofta diagonalt = vänster fram. spänningarna är borta men har lite kvar i manken/bogen. får massage 2 ggr/dag nu. är en otrolig skillnad på honom i hans rörelsemönster och ridningen öht

Jag är löjlig när det kommer till alla skador elller potenciella (hur det nu stavas…) med på djur, Snuttan är lite hypokondriker
Skönt att behandlingen hjälper på Peppe :)