Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1193 ggr
PimTheGreat
0

OT...Granne

F*N vad ledsen jag blev nu. SKulle gå in till vår granne för att höra vad hon ansåg om att vi skulle bygga ut huset mot hennes hus. Då säger hon att vi inte får bygga ut förrän hon är borta och att jag är en äcklig djurplågare som inte sköter mina katter!!! Linus var ju dålig nyligen men han har jag haft hos vetten så fort jag fick komma in med honom för vetten. Sen att Linus är hos henne och ränner kan  inte jag hjälpa då hon ger honom mat. Jag har sagt åt henne att sluta ge honom mat och att han har FRI TILLGÅNG till mat hemma hos oss. Har haft henne inne i huset och visat…. nu såg hon dessutom att jag var gravid och sa "stackars barn" som ska komma till er……. f*n vad ledsen hon gjorde mig och nu ska jag snart hämta Pippa som kommer med tåget. Inte speciellt på bra humör nu….Gråter…. varför är hon så elak??? Vi ha inte gjort henne nåt…

gejsa
0

Snacka om elak kärring! Hur kan hon överhuvudtaget säga en sådan sak?

Be om bygglov i stället för att fråga henne. Det kanske går vägen ändå. Är hon gammal och bitter?

wewwa
0

Jag håller helt med gejsa!! Vilken elak människa.

AusaBausa
0

men vilken kärring! Säkert bara avundsjuk på er!

Ligger utbygget närmre än 4 meter från hennes tomt? Annars behöver ni nog inte ha hennes ok!

ödsla inte energi på henne utan bara njut av dagen o sällskapet…

__iE
0

Hemska tantj*vel! så säger man ju inte! :O usch!

hoppas verkligen ni får byggnadslov nu!

[Lill-Jonna]
0

Vissa männsikor är födda sånt, hon är bara sån

mazze
0

Säkert en sån där som bara ser fel i allting och alltid har rätt, dumma människa.

PimTheGreat
0

Vi vill bygga ut 4,5 m mot henne och då blir det bara kvar 3m mellan hus och staket…suck. därför vi antar att vi behöver hennes medgivande för att få byggnadslov…. men får väl se om gubben löser det när han kommer hem, annars får man väl bygga på annat håll….

AusaBausa
0

#7  ja hoppas det löser sig! Jo det är nog så att man måste ha grannens tillstånd om det är mindre än 4 meter från hennes tomt…

DojoKelder
0

men suck! skjut kärringen så är problemet ur världen!

shirley
0

blir så trött på den gnälliga tantan

AusaBausa
0

#7 kan ni inte fråga henne rätt ut varför hon beter sig så och vad det bottnar i det som gör henne så anti till er?

Snuttan2
0

Men Gud! Hon värkar slå ner på dig precis för allting :(

Jag skulle nog inte ta åt mig utav elakheterna hon säger, hon värkar ju hoppa på varje anledning till att säga något hemskt åt dig…  

Hoppas det löser sig med utbygandet :)

jn84
0

Vilket pucko!!! Låter ju som att hon inte har alla hästar hemma måste jag säga. Man får inte säga såna saker till folk!!!

Usch, vad arg jag blev nu. Förstår att du blev ledsen..

E_hjo
0

Usch, usch. Kärringjävel!   : |

Magica
0

Hon mår nog sämst själv, lite bitter på livet säkert. Skicka över gubben så blir hon säkert charmad och går med på ert bygge. man måste använda sin kvinnliga list Flört

Just nu ska du bara bry dig om dig och din trervliga gäst. Låt inte hennes dåliga mående smitta av sig på dig.

[Angel88]
0

gör något oväntat mot henne, slå bort alla elack heter, gammla människor kan vara sånna för att dom känner sig rädda hotade, och ensamma. baka några bullar och hälsa henne in på kaffe så kan hon se hur bra du facktist tar hand om dina små älsklingar.

och bry dig inte om vad hon sa för vad hon än säger kommer du bli en super mamma, för det märks på det sättet som du behandlar dina djur, med full respekt och kärlek och förståelse:)

Abico
0

Jag håller med #9 ;P

Hanna 

PimTheGreat
0

Tack alla för era svar!!!!

Marija
0

Vilken kärring! Ursäkta språket.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Keligast